Annuleren

Susan3658
Level 1
Leusden, Netherlands

Annuleren

Goedendag, deze mensen hebben de boeking geannuleerd ivm Corona. Ik heb nog geen vergoeding ontvangen. Kunt u mij de status doorgeven? Met vriendelijke groet,
Susan de Best

5 Antwoorden 5
Gaby45
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Inmiddels 8 annuleringen omdat mijn meeste boekingen in maart ,april ,mei zijn en nog geen vergoeding gekregen..vraag me af of dat dus gaat komen??

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Susan3658 @Gaby45 

 

Bij ons hetzelfde, we hebben 15 annuleringen en als ik bij het overzicht vd annuleringen kijk zie ik dat we maar voor 1 reservering een vergoeding krijgen...

Sina25
Level 7
Emst, Netherlands

Je kunt ook maar 1 vergoeding (25% van het bedrag wat binnen je eigen annuleringsvoorwaarden is) per maand ontvangen @Wim-En-Lia0 !

 

Als je dus , net als wij, alleen maar korte verblijven hebt, ben je dus de sigaar en heb je recht op bijna niks. Ik heb inmiddels €22 ontvangen voor voor een annulering in maart. Dat stelt natuurlijk niks voor bij de 10 a 15 annuleringen die ik in totaal kreeg.

 

Ik ben blij dat we er niet afhankelijk van zijn én dat wij gelukkig weer veel nieuwe reserveringen kregen van gasten die niet naar het buitenland konden, maar ik snap goed dat sommige andere hosts nu in een benaderde situatie komen!

 

@Susan3658 @Quincy @Gaby45 

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Sina25 @Susan3658 @Gaby45 @Quincy 

 

Wij hebben ondertussen €19.- ontvangen...

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Susan3658  @Gaby45,

 

Ik kom in aanmerking, maar heb geen uitnodiging gekregen. Waarom is dat?
Het uitnodigingsproces werkt door onze meest langdurige Superhosts in financiële nood (kijkend naar hun winstdaling van dit jaar tot het laatst) als eerste uit te nodigen. Uitgenodigde hosts hebben een venster van 7 dagen om zich aan te melden. We sturen elke week uitnodigingen vanaf nu tot 15 mei.

 

https://www.airbnb.nl/resources/hosting-homes/a/answers-to-your-questions-about-the-superhost-relief...

 

https://www.airbnb.nl/resources/hosting-homes/a/250m-to-support-hosts-impacted-by-cancellations-165

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf