De stad van de Maand februari 2024 - Amsterdam

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

De stad van de Maand februari 2024 - Amsterdam

356432-GettyImages-696157391-ForYou.jpg

 

Hallo allemaal,

 

Het is altijd leuk om te lezen dat jullie allemaal jullie kennis delen over het de locatie waar jullie wonen, en het heeft ons geïnspireerd tot een nieuwe serie voor het Communitycentrum: Stad van de Maand!

 

De steden die zijn uitgekozen voor deze serie zijn niet willekeurig gekozen: ze behoren tot de 20 steden waar het grootste aantal leden van deze community zich heeft geregistreerd in 2023!

 

Deze serie is een kans voor jullie om je kennis van de stad van de maand te delen, te beginnen met Amsterdam. Je tips kunnen gaan over accommodatie, dingen om te doen, plekken om te bezoeken of gewoon algemeen advies 😉

 

Hier zijn de steden die al gepubliceerd zijn (ik zal ze in de loop van de tijd toevoegen, dus blijf op de hoogte!):

Als inwoner van Londen vind ik het heerlijk om langs de rivier de Theems te fietsen, waar je op een gegeven moment veel bezienswaardigheden kunt zien, zoals de Big Ben/Houses Of Parliament, London Eye ‌🎡‌, Tower of London, Tower Bridge.

 

Ik nodig je uit om je tips, verhalen, coole of ongewone plekken om te zien, leuke dingen om te doen, foto's en al het andere over Amsterdam hieronder te delen! 👇

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

4 Antwoorden 4
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Mieke0 @Mirjam0, hebben jullie tips? 👀

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mieke0
Level 9
Amsterdam, The Netherlands

Gister een heel verhaal gestuurd. Waar blijft dat?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Mieke0, volgens mij heb je het via een berichtje direct naar mij gestuurd! 😃

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mieke0
Level 9
Amsterdam, The Netherlands

deze communicatielijn ligt me niet lekker merk ik. teveel zaken die anders ingesteld zijn en ik werk liever op facebook.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf