Feedback over het nieuwe ontwerp - Dingen waar we aan kunnen werken

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Feedback over het nieuwe ontwerp - Dingen waar we aan kunnen werken

Hallo allemaal,

 

We hopen dat jullie genieten van het verkennen van onze nieuwe en verbeterde ruimte hier op het Airbnb Communitycentrum! We wilden dit onderwerp aanmaken zodat iedereen iets kan delen over eventuele bugs, problemen of ideeën voor verbeteringen die we kunnen overwegen terwijl we samen onze community blijven ontwikkelen.

 

Door het plaatsen van je feedback in dit specifieke bericht help je ons ervoor te zorgen dat je ideeën en meningen niet worden gemist. 

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

6 Antwoorden 6
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Quincy 

 

Ik mis een paar features:

 

- Een URL in een bericht kan niet meer bewerkt worden (voorheen bewoog je de cursor over de URL en kreeg je bewerkingsopties)

 

- Via het profiel van een community-gebruiker kan niet meer doorgeklikt naar het bijbehorende Airbnb profiel. Dat is onhandig, want zo kunnen bijv. (veelvoorkomende) vragen over een advertentie niet meer beantwoord worden.

 

- In de lijst van statistieken bij een bericht (aantal duimpjes etc..) staat niet meer de naam van degene die de meest recente bijdrage heeft geschreven in dat bericht.

 

Verder:

- Ik vind de berichtenvolgorde soms onlogisch, bijv een "antwoord op een antwoord" staat ineens bovenaan en niet waar het thuishoort.

 

Het is even wennen aan de nieuwe layout, maar dat gaat snel. :>)

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Quincy, dankjewel voor de feedback! Ik ga het doorgeven aan onze ontwikkelaars 🙂.  Het is voor ons ook even wennen!

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik vind dat er een hoop meer geklikt moet worden. Voor zover ik nu kan zien kun je niet gelijk naar het laatste bericht maar moet je eerst het bericht aanklikken. 
Ook voor het switchen tussen bijvoorbeeld het Engelse forum en het Nederlandse moet je extra klikken.

 

maar het ziet er zeker netter uit 👍🏼

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

En op de startpagina zie ik niet meer of ik wel of niet ingelogd ben ( allemaal mobiele versie, ik gebruik geen computer)

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo allemaal,

 

Om het nieuwe jaar te beginnen, hebben we enkele updates over het nieuwe ontwerp van het Community Center.

 

Vandaag hebben we de mogelijkheid hebben teruggebracht om te zien wie kudos heeft gegeven aan een bericht! De manier om dit te doen is een beetje anders dan voorheen, en maak je geen zorgen, we zullen kijken om het te verbeteren - onze prioriteit was om deze functionaliteit snel terug te brengen.

 

Dit is hoe je kunt zien wie kudo's heeft gegeven aan een bericht:

 

Screenshot 2023-01-18 at 16.51.27.png

 

Dit is de eerste van vele verbeteringen die we voor dit jaar onder de loep nemen, aangezien we ons nog steeds een weg banen door al jullie fantastische feedback en hoe we die het beste kunnen toepassen. We zullen bijvoorbeeld kijken naar de structuur van het communitycentrum en de volgorde van antwoorden in discussies - meer hierover volgt in de komende maanden!

 

Het is je misschien ook opgevallen dat "Online Community Managers" nu "Community Managers" zijn, en onze avatars hebben het Airbnb Belo teken om het extra duidelijk te maken dat we Airbnb-medewerkers zijn, die klaar staan om te helpen!

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Wat fijn dat het mobiel inloggen weer lekker loopt. Top

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf