Is annuleren mogelijk

Rennie5
Level 1
Netherlands

Is annuleren mogelijk

Geachte medewerker 

Ik heb een verblijf geboekt met 4 vriendinnen (samen 5 personen) voor komend weekend. 

 

maar vanaf morgen 18 uur gelden er nieuwe maatregelen in NL en mogen we niet met meer dan 4 personen die niet tot hetzelfde huishouden behoren bij elkaar komen.

 

We hebben de intentie om deze maatregelen voor onze medemens na te leven, en daarom willen we kijken of we kosteloos kunnen annuleren.

 

direct na het bekend worden van deze maatregelen neem ik contact op, eerder kon niet.

Toen wij boekten gold deze maatregel niet, alleen de 1,5 meter regel. Die konden we naleven maar toen mochten we wel met meer dan 4 mensen bij elkaar komen.

 

ik hoop op coulance van uw kant, ook voor onze kwetsbare medemens, en dan maar hopen op betere tijden.

 

kunt u aangeven of dit mogelijk is?

 

groet, Rennie Jongman

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Rennie5 

 

Dit is niet Airbnb zelf, maar de community.

 

Bij annulering gelden de annuleringsvoorwaarden die bij de reservering horen.

Die bepalen dus of (en hoeveel) je terugontvangt. De speciale "COVID" annuleringsregeling geldt alleen als boeking voor 14 maart is gedaan of als de gastheer/-vrouw of de gast zelf COVID heeft..

 

Je kunt evt. ook contact opnemen met de gastheer/-vrouw of er nog iets te regelen valt.

(wijzigen reservering naar latere datum, meer geld terug etc. ).

 

Of gewoon gaan met 1 persoon minder...

 

Met vr.gr.,

Emiel

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Rennie5, is het uiteindelijk wel allemaal gelukt? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf