Nieuwe update werkt slecht met aanpassen vaste berichten

Opgelost!
Sina25
Level 7
Emst, Netherlands

Nieuwe update werkt slecht met aanpassen vaste berichten

Beste medehosts,

 

Sinds de app is geüpdatet heb ik een probleem met de vaste berichten. 

Ik heb een lijst met berichten die alvast zijn voorgeschreven en ik aan gasten stuur. Bijv. bij het boeken, om te vragen of alles naar wens is en hoe ze uit moeten checken.

 

De teksten zijn standaard, maar voor iedere gast maak ik het bericht persoonlijk. Ik vul bijvoorbeeld de namen van de gasten in en voeg wat extra tekst toe als ik nog iets wil vragen of toe wil lichten. Met de nieuwe app kan ik bijna niet omhoog scrollen. Het gebied waar de tekst in staat is zo klein dat wanneer ik naar boven scroll, het bericht steeds automatisch naar het einde gaat. Hierdoor kan ik de berichten niet meer persoonlijk maken, of ik moet ze via de computer sturen. Hierdoor duurt het veel langer voor ik kan reageren op gasten.

 

Hebben jullie hier ook last van en hoe los ik dit op?

1 Beste Antwoord
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Sina25, ik heb dit volgens mij ook gehoord in de Engelstalige community. Als het goed is is dit ook door meerdere hosts gemeld bij Airbnb. Ik weet helaas alleen niet of ze er ook wat mee gaan doen. 

 

Ik ga het in de gaten houden!

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

9 Antwoorden 9
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo@Sina25 

 

Je bericht staat nu in engelstalige community. Er is ook een nerderlandse:

https://community.withairbnb.com/t5/Community-Center-Dutch/ct-p/Community-Center-Dutch

 

Misschien kan @Quincy het verplaatsen ?

 

vriendelijke groeten,

Emiel

Sina25
Level 7
Emst, Netherlands

Dank je @Emiel1 !

Als ik op de computer inlog beland ik soms op de verkeerde Community.  Geen idee hoe dat kan🙈🤔

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Sina25, ik heb dit volgens mij ook gehoord in de Engelstalige community. Als het goed is is dit ook door meerdere hosts gemeld bij Airbnb. Ik weet helaas alleen niet of ze er ook wat mee gaan doen. 

 

Ik ga het in de gaten houden!

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Sina25
Level 7
Emst, Netherlands

Hallo @Quincy !

 

Volgens mij is er al iets mee gedaan. 

Als ik nu dubbel klik op het tekstvak kan ik wel naar boven scrollen. Het tekstvak krijgt dan ook een dikke witte streep rondom. Als ik er niet dubbel op klik kan ik heel moeilijk naar boven scrollen en gaat hij steeds weer naar het einde.

Het tekstvak is nog steeds wel heel klein, maar ik ben al blij dat ik de tekst weer aan kan passen 🙂

 

Thx!

 

Groetjes,

Sina

Ik krijg via mijn berichten reserveringen maar vind deze reserveringen niet terug via de app

Sina25
Level 7
Emst, Netherlands

Waarschijnlijk moet je het scherm even verversen @Ingrid632 !

 

Dat doe je door het scherm naar beneden te trekken of door op de verversknop te klikken. Je ziet dan de nieuwe reserveringen weer bovenaan staan.

 

Succes!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Heb je hier nog steeds last van @Ingrid632? Heb je trouwens ook het antwoord van Sina gezien? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Hilde391
Level 2
Groede, Netherlands

@Quincy ,

Is er iemand die weet hoe ik mijn standaard email verkeer dat Airbnb naar gasten stuurt kan wijzigen.

Ik heb enige tijd geleden een bericht opgesteld maar de tekst zou moeten aangepast worden.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Hilde391 

In de app klik je op het bericht icoontje. Dan links bovenin op de 3 streepjes en dan op 'standaardberichten'

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf