Host Community Tour: Lizzie's reisdagboek (Dag 6 & 7 “Robin ontmoeten”)

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Host Community Tour: Lizzie's reisdagboek (Dag 6 & 7 “Robin ontmoeten”)

Airport sign.JPG

 

Hallo allemaal,

 

Lizzie's avontuur in Australië gaat weer verder en we hebben daarom dus weer een hele leuke update van haar ontvangen :-).

 

Veel leesplezier!

 

Quincy

 

—————————————————

 

Locatie: Adelaide

 

Duur van het bezoek: 's avonds 6 - 7 april (ochtend)

 

Afgelegde afstand (tot nu toe): 11932 mijl / 19195 kilometer

 

Hallo iedereen,

 

De persoon die ik in Adelaide bezocht, was onze vriend @Robin 🙂

 

Ik moet zeggen dat 1500 kilometer vliegen om iemand te zien voor iets meer dan 12 uur zeker een eerste keer was, maar absoluut de moeite waard! Wat een geweldige host is Robin en zijn lieve vrouw Ade (en niet te vergeten Betts de hond).

 

Het welkomstbordje....

 

Ik kwam aan in Adelaide airport vanuit Sydney om ongeveer 20.00 uur Adelaide tijd. Voor degenen onder jullie die niet in Oz gevestigd zijn of bekend zijn met de lokale tijdzones, wist je dat je 30 minuten terug kunt winnen? Het is verbazingwekkend!

 

 

Terwijl ik door de terminal naar het bagagegebied liep, zag ik Robin door de veiligheidsbarrières komen. Het eerste wat hij tegen me zegt is, "oh nee, je zult het nooit geloven, ze hebben mijn welkomstbordje niet doorgelaten" en ik dacht, "aww dat is zo aardig van hem.... plus, waarom zouden ze geen papieren bordje doorlaten, de beveiliging moet hier echt heel hoog zijn!".

 

Eenmaal aangekomen bij de auto realiseer ik me dat het welkomstbordje eigenlijk een lange metalen paal was die hij normaal gesproken buiten zijn huis heeft staan.... geen wonder dat ze het er niet door de security zouden laten! Het was een heel grappig moment, we moesten het even op de foto vastleggen!

 

Robin en Ade kookten toen een heerlijk diner met kippenrisotto en een hele mooie pavlova voor me, en de tijd vloog voorbij. Helaas heb ik geen foto's gemaakt omdat ik te druk was met eten.

 

Eenmaal daar, zag de  befaamde mancave (die ik me herinner van een actief gesprek in de CC). Ik werd getrakteerd op een paar muzikale deuntjes 🙂

 

Piano.jpg

 

...en zijn prachtige tuin, dat vier maanden lang zonder regen er nog knap mooi uitziet!

 

Garden.jpg

 

Na een heerlijke nachtrust was het weer tijd om naar het vliegveld te gaan. We zijn ben bij een lokaal cafeetje gestopt voor een heerlijk ontbijtje!

 

Adelaide breakfast.jpg

 

Tijdens het ontbijt hadden we het over de Community Center. Het was leuk om meer te horen over de functies die hij nuttig zou vinden en waarom hij graag deel uitmaakt van onze geweldige community. Eén daarvan is de mogelijkheid om al je eerdere berichten op één plek te vinden. Wat vind jij ervan?

 

Na een mooie rit door de heuvels van Adelaide, stap ik uit bij het vliegveld en ga ik naar Melbourne om Laura te ontmoeten, om onze volgende vlucht (21 uur + 4 uur stoppen) naar....Rome te halen.

 

Bedankt Robin & Ade voor de uitnodiging, het was een absolute vreugde! Ik voel de connecties en vriendschappen die we hier allemaal dagelijks maken en het is zo belangrijk dat we echt laten zien dat we vrienden hebben over de hele wereld!

 

Groetjes,

 

Lizzie

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf