Φορολογικά στοιχεία στην Ελλάδα

Φορολογικά στοιχεία στην Ελλάδα

Καλησπέρα σας!

Μου ήρθε χθες ενα mail το οποίο έλεγε να βάλω τα φορολογικά μου στοιχεία.

Το θέμα είναι ότι άνοιξα πρόσφατα τη πλατφόρμα και τα είχα βάλει όλα και ήταν οκ.Έλεγε φορολογικά στοιχεία για αν είστε κάτοικος ΗΠΑ ή οχι κτλ.

Παρόλα αυτά τα ξανα εβαλα και οταν μου απάντησαν έλεγε ότι δεν έγινε δεκτό κι ότι θα συνεχίσει η Airbnb να χρεώνει ΦΠΑ για το κόστος προμηθειών μέχρι να τα ξανά βάλω.

Η ερώτηση μου είναι ότι μήπως δεν αναφέρεται σε κάποιον που έχει ενα σπιτι στην Ελλάδα το οποίο το νοικιάζει βραχυπρόθεσμα και δε το κατάλαβα σωστά..

ευχαριστω εκ των προτέρων..🌹

1 Reply 1
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Google translates:

"Good evening!

I received an e-mail yesterday asking me to enter my tax details. The thing is that I recently opened the platform and I had put everything and it was ok. It said tax information on whether you are a US resident or not etc. However, I put them back and when they answered I said that it was not accepted and that Airbnb will continue to charge VAT for the cost of supplies until I put them back. My question is that maybe it does not refer to someone who has a house in Greece who rents it in the short term and I did not understand it correctly .

Thanks in advance ..: rose: "