2 Helpdesks

Mieke0
Level 9
Amsterdam, The Netherlands

2 Helpdesks

@Quincy @Mirjam0 

 

Zojuist weer deze feedback afgegeven omdat keer op keer IT problemen en host en reizenproblemen door een en dezelfde Helpdesk moeten worden afgehandeld. Dit kan beter. Zo hoef je de medewerkers niet alle info over alles te geven en kunnen ze zich verdiepen.

 

In Amsterdam is het verplicht een registratienummer in te voeren; dat lukte vorige week niet. Hosts hebben gebeld maar de helpdesk had geen informatie hoe te helpen en bleken van niets te weten. Geen registratienummer betekent een hoge boete en geen gasten. We hebben jullie hulp soms heel snel nodig. Kan er een aparte helpdesk komen voor IT problemen? Dat zou ook de gewone Helpdesk ontlasten want die hebben het al zwaar genoeg. Ik heb dit idee als sinds de eerste conferentie in San Francisco bij jullie neergelegd. Het zou echt veel praktischer zijn.
dank
Mieke

 

Zou heel graag willen dat er nu eens serieus naar wordt gekeken want je krijgt dan een betere Helpdesk voor de reizigers en hosts. Nu verstaan we ook vaak het Engels niet omdat mensen uit de far east een andere tongval hebben.

 

5 Antwoorden 5
Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

 Ben het enorm eens met Mieke, Een. helpdesk voor website technische vragen zou zeer welkom zijn. 
Je kan wel schriftelijke feedback geven als je een technische fout of bug signaleert,  maar je krijgt geen respons daarop Schermafbeelding 2022-03-15 om 16.32.47.png

Esther784
Level 2
Noordwijkerhout, Netherlands

Ik ondervind ook problemen in de communicatie. Ik had een vraag die achteraf te vinden was in de 'help' sectie en ik werd overspoeld met 6! berichten binnen een paar uur van de helpdesk om me te helpen. Helemaal top! Maar nu ik een serieus probleem heb wat ik nergens kan fixen hoor ik niks meer.

Mieke0
Level 9
Amsterdam, The Netherlands

@Esther784  @Mirjam0 @Quincy admin

 

Afgelopen week heb ik ook 3 dagen gewacht op hulp; hosts in Amsterdam konden het registratienummer niet meer invullen op de listing; dat was dringend. Blijkbaar heeft de IT afdeling een seintje gehad want het was gerepareerd voordat de helpdesk contact opnam met me. Zonder registratienummer kunnen wij niet verhuren; het was dus heel belangrijk. De standaard vragen en antwoorden gaan snel.

Mieke0
Level 9
Amsterdam, The Netherlands

Nee jammergenoeg niet

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Mieke0, @Esther784, @Mirjam0, is dit uiteindelijk opgelost?

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf