3 weeks but no inquiries yet

Gianni350
Level 2
Murcia, Spain

3 weeks but no inquiries yet

Hey!

 

is it normal after 3 weeks we have 0 interest? 🫣

8 Antwoorden 8
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hi @Gianni350, welcome! I was wondering how your calendar is looking at the moment? Did you manage to get any bookings? 🙂

 

Also, I just wanted to let you know that we have a Spanish-speaking Community Center here 👈

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Hey! Unfortunately 0 bookings to date

Patricia3617
Level 9
Maaseik, Belgium

Hi @Gianni350

Welkom van harte en maak je geen zorgen , je zal wel verhuren 😊😊👍👍👍, wij zijn ook Belgen in de regio Murcia ( Los Alcazares) , we wonen er niet maar verhuren ons penthouse via airbnb, en eerlijk gezegt toen we begonnen met het verhuur , nooit hadden wij gedacht dat het zo,n succes ging worden 😊. We hebben ook zo,n 4weken moeten wachten op de eerste boeking maar vanaf dan zijn de boekingen blijven lopen en we zijn al een groot stuk van 2024 tot begin 2025 bezet ..😊 t,komt zeker goed 😊😊🌞🌞🌞🌞

Vele grtjes , 

Patricia.😊

Wow zot goed bezig @Patricia3617 ! 🙏🏼

Hier nog steeds geen boeking. Is toch al derde maand, voelt heel vreemd aan precies of we doen iets verkeerd… we blijven hopen.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Gianni350, het is mij opgevallen dat januari misschien een wat rustigere maand is. 

 

Het is mij ook opgevallen dat je advertentie nieuw is en dat er ook aardig wat andere Airbnb advertenties in jouw omgeving zijn. 

 

Ik heb je advertentie op pagina 4 gevonden door te zoeken op: Murcia, Spanje > Datum: Flexibel > 6 gasten (zie screenshot) 

 

Screenshot 2024-01-17 at 13.50.55.png

 

Dankjewel voor je reactie @Patricia3617! Ik heb even een tag toegevoegd aan Gianni's naam zodat @Gianni350 een notificatie krijgt van je antwoord 😁 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Dankjewel @Quincy , ik vergeet regelmatig mijn TAG inderdaad, wat zou ik zonder jou doen 😂

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Kan gebeuren @Patricia3617😉

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Hi @Gianni350 

Ik moet ook eerlijk toegeven dat de wintermaanden meestal geboekt worden door OVERWINTERS (lange periode, zoals nu bij ons ,is er een Duitse koppel aanwezig van 13/11/2023 tot 26/02/2024 wat maakt dat er al een hap van 2maanden uit de kalender 2024 is , half april tot half mei 2024 ook een  koppel voor 1 maand , dus een van mijn raad is ook van in de lager seizoen , een mooie prijs te maken per maand , 8w, en 12w..dat zijn ook uwe trouwe klanten , die Duitse koppel is bij ons voor de 2de keer in 1jaar , hij had in sept 2022 geboekt voor 17/12/2022 tot 31 januri 2023. 

Nu maak je aub echt geen zorgen , ookal is er bij ons in de regio Murcia zoveel aanbod (wat mijn vrees ook was toen ik begon) , je gaat verhuren , geloof me , en ik steek bijna mijn hand in het vuur , dat je 60 à 70% bezet zult zijn / jaar ;

als de prijs/kwaliteit goed zit ( kleine raad van tante Kaat "de tarieven te hanteren in Spanje zijn liefst geen "Belgische" prijzen", anders ga je minder verhuren). Daar moeten jullie  de goeie evenwicht vinden zonder jullie broek te scheuren aan onkosten en toch graag een centje verdienen  ,  minder dure prijzen = veel verhuren , dure prijzen =  minder verhuren maar meestal gasten die ook een zekere standing gewoon  zijn (zonder discriminatie of kritiek ) . Maar wat ik ook geleerd heb is dat hogere prijzen/standing geen zekerheid is voor het respecteren van jullie accomodatie , wij hebben welgestelde gasten ontvangen die een boeltje van gemaakt hadden (ja ik heb nieuwe beddengoed moeten kopen en mijn superdeluxe parasol van 1100eu aan de vaantjes) , maar ook een groep van 4jongens (studenten van 18/19j) die onze penthouse kraaknet achtergelaten hebben ..

Jullie gaan zoveel leren op korte termijn door "HET DOEN" , maar een mooi avontuur en ervaring is het wel, ik wacht met jullie mee vol ongeduld op jullie eerste boeking , laten jullie me aub iets weten? T'zou echt tof zijn ! 

Vanwege een goedbedoelende landgenote 😊

Groetjes, Patricia. 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf