Niet zichtbaar

Arjan-and-Lieverd0
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Niet zichtbaar

Hi ik heb wederom een probleem met de zichtbaarheid van mijn advertentie en vroeg mij af of er meer mensen zijn met mijn probleem:
 
The problem:
I can see my listing myself as a host BUT if I want to look at my own listing as a guest (with the the buttom view add) the system shows my listing for 1 second and then gives me this message.:
com.airbnb.viaduct.errors.ViaductException:Sorry, er ging iets mis. Probeer het alsjeblieft opnieuw.
 
i Iasked friends of mine to check if they can see my listing and they have the same problem. They see my listing for 1 second and then see the same message:
com.airbnb.viaduct.errors.ViaductException:Sorry, er ging iets mis. Probeer het alsjeblieft opnieuw
 
Ik had een zelfde soort probleem in Augustus.
 
Ik hoor graag of er meerdere mensen zijn met dit probleem
21 Antwoorden 21
Arjan-and-Lieverd0
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Hi Emiel, 

 

dank voor je tijd. Ik heb een duplicaat advertentie gemaakt. Wel dezelfde foto's gebruikt, sommige teksten aangepast.

 

Ik was in het begin bang dat het wellicht in de foto's zou zitten maar dat is dus niet zo.

 

ik begrijp dus echt niet waar het in zit.  Wat ook zo vreemd is dat er maar weinig mensen zijn, voorzover ik kan overzien, die dit probleem hebben.

 

Fijn weekend

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoi allemaal!

 

Zoals @Kirsten266 zei heb ik dit op het Engelstalige forum inderdaad al opgepakt en doorgestuurd, al is het wel nieuws voor me dat jij de listing wel kunt zien @Emiel1 . Ik heb dit nu ook naar het team doorgestuurd, hopelijk kunnen jullie met de tweede listing voor nu verder @Arjan-and-Lieverd0 al zou het natuurlijk wel zo fijn zijn dat de originele listing met al jullie reviews weer werkt. 🙂

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Arjan-and-Lieverd0
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Hi Sybe,

 

dank voor al je werk wat je erin stopt. Maar de duplicaat listing heeft eigenlijk geen zin want ik heb er 6 jaar over gedaan om zover te komen. 20 x superhost en 414 reviews. Die getallen doen er wel degelijk toe waar je listing gezien wordt.

 

ik ben aan het twijfelen of ik die 2e listing wel in de lucht moet houden. ik ben zo bang dat als ze zien dat er 1 draait dat het dus is opgelost.

 

heb jij een duplicaat listing Draaien?

 

 

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Arjan-and-Lieverd0 Ik ben zelf geen Host dus ik heb überhaupt geen listing! 😉

 

Ik kan heel goed begrijpen dat je die reviews niet kwijt wilt vooral als je er zo veel tijd en moeite ingestoken hebt. De tweede listing zou een tijdelijke oplossing kunnen zijn dat je in ieder geval niet te veel omzet misloopt terwijl er gewerkt wordt om de eerste listing weer te laten werken. In de Airbnb T&C's staat niets aangegeven over dubbele listings of de hoeveelheid listings die je kunt hebben.

 

Kijk met twee listings wel uit voor dubbele boekingen. Het zou zonde zijn voor de gasten om hun vakantie te moeten annuleren, en we willen natuurlijk ook onnodige penalties voor jezelf voorkomen!

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Arjan-and-Lieverd0
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Hi Sybe,

 

alle agenda's zijn op de juiste wijze gekoppeld. We hebben het getest en het werkte. Dank voor het meedenken, supertof.

 

ik maak me geen illusies dat de 2e listing aanslaat. Ik heb daar 0 reviews op. En het is een feit hoe meer reviews hoe hoger je op lijst staat die getoond wordt staat. Dit weet ik van mijn gasten en dat zie ik zelf ook als ik kijk om iets te boeken bij Airbnb.

 

Ik hoop echt dat mijn originele listing snel weer werkt.

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Arjan-and-Lieverd0 

 

"alle agenda's zijn op de juiste wijze gekoppeld"

 

Dus je hebt gedaan wat hier staat:

https://www.airbnb.nl/help/article/1864/kalenders-koppelen-voor-meerdere-advertenties 

 

 

(Zo niet, dan heb je wel het probleem wat @Sybe  aangeeft nl. kans op dubbele boekingen)

 

Arjan-and-Lieverd0
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Hi Emiel

 

dank voor meedenken, ja ben het net weer nagelopen en het is zo.

 

wel weet ik dat, ook al koppel je agenda's, er altijd een bepaalde tijd is wanneer de koppeling wordt uitgevoerd. Ik geloof bij Airbnb is dat om de 8 uur. Dus ik probeer altijd direct na een boeking met andere agenda's ook om de koppeling handmatig te activeren.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf