nieuwe kalender

Ingrid194
Level 2
Rijsbergen, The Netherlands

nieuwe kalender

Ik gebruik de kalender van Airbnb al ruim vijf jaar zonder problemen. Ik heb mijn beschikbaarheid op drie maanden vooruit staan en houd de kalender altijd goed bij. Echter, sinds de upgrade kan ik data die verder weg zijn dan drie maanden niet meer definitief blokken. Ze zijn immers al geblokt en een andere optie om ze dicht te zetten is er niet meer. Voorheen was dat wel zo en bleven de data geblokt als de beschikbaarheid op de kalender verder opschuift. Nu moet ik dus heel goed in de gaten houden dat wanneer de kalender verder opschuift, dat ik bepaalde data dicht zet. Dat is dus eigenlijk geen doen en ik ben bang dat het een keer mis gaat. Met de helpdesk van Airbnb kom ik niet verder. Voor mij is de upgrade dan ook geen upgrade... Tips?

3 Antwoorden 3
Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoi @Ingrid194 ! Wat vervelend om te horen dat je hiermee vast loopt. Ik zie dat dit op het Engelstalige deel van het forum ook besproken is: https://community.withairbnb.com/t5/Ask-about-your-listing/Changes-to-Blocked-Calendar-Dates/m-p/178...

 

Ze zeggen daar dat dit in een host workshop met Airbnb besproken is dus hopelijk komen er binnenkort wat verbeteringen hiervoor! Misschien zou je kunnen proberen de kalender in de tussentijd via de desktop pagina te updaten als je het normaal gezien via mobiel doet, ik heb hier een artikel gevonden waarin verschillende manieren om je kalender te updaten staan uitgelegd: https://www.airbnb.nl/help/article/447

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Ingrid194
Level 2
Rijsbergen, The Netherlands

Hi Sybe, dank voor je reactie. Via de website ging het vlgs mij ook niet. Maar inmiddels heb ik een ‘work around’ gevonden (beschikbaarheid even op zes maanden zetten, betreffende data blokken, beschikbaarheid weer terug op drie maanden zetten). Het lijkt te werken, maar omslachtig is het wel, dus ik hoop dat ze er iets aan gaan doen!

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Ingrid194 @Sybe 

ook vanuit ons het verzoek om dit aan te passen. ☺️

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf