Hoe laten jullie de seizoenen binnen?

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoe laten jullie de seizoenen binnen?

Sybe_0-1686731010003.jpeg

 

Hoi allemaal!

 

Bij seizoensgebonden decoraties denk ik zelf altijd meteen aan kerst of pasen, de winkels liggen dan altijd bomvol met leuke accessoires en snuisterijen en overal zie je decoraties hangen. Maar er is veel meer wat je kan doen om het huidige seizoen in je advertentie te laten weerspiegelen! De tropische temperaturen in Europa en de zomer die binnenkort officieel van start gaat zijn dingen waar je als host goed op kunt inspelen.

 

Hoe en wat is altijd je eigen keuze. Je zou enkel op kleine details kunnen letten zoals een vaas met seizoensbloemen (tulpen voor de lente, zonnebloemen of pioenrozen voor de zomer), of ga verder met bijvoorbeeld je beddengoed, wanddecoratie of zelfs je meubilair. Een tuinset heb je in de winter tenslotte vaak niet nodig!

 

Hoe laten jullie de seizoenen binnen? Maak je gebruik van seizoensgebonden decoraties? Of kies je er juist voor de seizoenen niet binnen te laten en zo niet, waarom?

 

Denk hierbij aan alle seizoenen en feestdagen, en wees niet bang om een paar foto's te delen. Ik kijk er naar uit om te zien wat jullie allemaal hebben staan!

 

Sybe

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

2 Antwoorden 2
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

In de kerstperiode heb ik een afbeelding van een kerstboom hangen waar verlichting in zit. Een kerstboom dus die aan de muur hangt en geen plek in neemt 😉 

 

Kirsten266_0-1686925179829.jpeg

 

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Kirsten266 Wat een gezelligheid, en ideaal ook dat je niet met al die dennennaalden zit! Mijn ouders hadden vroeger een lichtstraat in de woonkamer en met kerst hadden we in plaats van een kerstboom vaak een aantal dennentakken in die lichtstraat hangen. Zag er heel sfeervol uit! 😃

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf