Leuke dingen in je Airbnb

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Leuke dingen in je Airbnb

Hebben jullie speciale dingen in je Airbnb die je in de loop van de tijd hebt aangeschaft? Bijzondere, leuke of handige dingen? 
Ik vind het leuk dat ik papieren hart stickertjes gevonden heb op internet, daarmee plak ik de eerste wc rol dicht en het staat leuk. 

Ook heb ik sinds dit seizoen slippers beschikbaar voor de gasten. Fijn als het koud is maar vaak worden ze niet gebruikt. 

11 Antwoorden 11
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Hebben jullie ook iets speciaals? 

Barbera0
Level 8
Elburg, Netherlands

@Kirsten266 @Quincy 

 

Ik heb mokken, onderzetters en welkomskaartjes laten drukken met als afbeelding de "header" van mijn advertentie, een foto van een familie zwanen die in de sloot voor mijn bungalow langs zwom154EE006-574E-449D-8442-449930EEF0D0.jpeg

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Barbera0 wat een leuk idee! Ik heb me helemaal suf gezocht naar onderzetters die een beetje bij mn Tiny house pasten 😄

Barbera0
Level 8
Elburg, Netherlands

Barbera0
Level 8
Elburg, Netherlands

@Kirsten266 
Echt HEMA😃!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Een kleine portable bluetooth speaker @Kirsten266! Sommige gasten namen het mee de badkamer in om muziek te luisteren 😂

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Katrien16
Level 2
Zedelgem, Belgium

Mag ik vragen waar je de slippers besteld hebt? Ben hier ook naar op zoek ☺️

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

leuk héleuk hé

 

Gevonden voorbije winter bij JYSK , Hoes met 5 paren in verschillende maten 

Bertrand19
Level 3
Geraardsbergen, Belgium

Ik hang gewoon een nog niet begonnen wc rol!  Groetjes 

Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Ieder zijn eigen dingen. Mijn inrichting is basic en dat betekent veel meer toiletrollen dan een normaal mens gebruikt. Geen B-merk biertjes en wijn en altijd verse bloemen op tafel. Goede koffie/thee, een douche waar je niet onder heen en weer hoeft te lopen, top kwaliteit bed met top toebehoren, goede grote handdoeken ,  stopcontact naast bed aan beide zijden voor oplader, en vooral vrijheid van handelen met hulplijn via app, waar ik altijd apart toestemming voor vraag, temeer omdat het vaak wat lastig is om een locatie te vinden. Geef mijn locatie aan via Google maps en zeg: schroom niet om te bellen als het lastig is. Mensen zijn vaak moe en geënerveerd. Klopt, heeft niks te maken met hartjes op toiletrol.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf