Tekst wijzigen tweede taal

Opgelost!
Mariëtte1
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Tekst wijzigen tweede taal

Ik heb mijn advertentie in twee talen - Nederlands en Engels - geplaatst (door 'taal toevoegen' te gebruiken).

Hoe kan ik nu aanpassingen doen in beide talen? Ik krijg de Nederlandse versie nu wel te zien, maar de Engelse niet? 
Of worden tekstwijzigingen automatisch vertaald? 

1 Beste Antwoord
Roland119
Level 2
IJmuiden, Netherlands

Goedemiddag Mariëtte1, Ik heb mijn advertentie zelf in 4 talen (óók door 'taal toevoegen' te gebruiken), omdat die automatische vertalingen er zo vaak een potje van maken.

Aanpassingen doe je per taal. Je opent de Nederlandse versie en scrollt naar beneden tot (onder de sub-kop VERVOER), dan zie je de Engelse versie! Tekstwijzigingen worden wel automatisch vertaald volgens Quincy, maar alleen op basis van jouw NL tekst en niet in jouw Engelse tekst van 'taal toevoegen'. Hoop dat je hiermee verder kunt. Goede groet, Roland

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

2 Antwoorden 2
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Mariëtte1, dit wordt automatisch vertaald als het goed is :-). 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Roland119
Level 2
IJmuiden, Netherlands

Goedemiddag Mariëtte1, Ik heb mijn advertentie zelf in 4 talen (óók door 'taal toevoegen' te gebruiken), omdat die automatische vertalingen er zo vaak een potje van maken.

Aanpassingen doe je per taal. Je opent de Nederlandse versie en scrollt naar beneden tot (onder de sub-kop VERVOER), dan zie je de Engelse versie! Tekstwijzigingen worden wel automatisch vertaald volgens Quincy, maar alleen op basis van jouw NL tekst en niet in jouw Engelse tekst van 'taal toevoegen'. Hoop dat je hiermee verder kunt. Goede groet, Roland

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf