Vind je het als Host belangrijk om duurzamer te zijn?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Vind je het als Host belangrijk om duurzamer te zijn?

Quincy_0-1674233430678.png

 

Hallo iedereen,

 

Het is logisch dat veel Hosts niet weten waar ze moeten beginnen om duurzamer te worden. 🌳

 

De praktijken om milieuvriendelijker te zijn kunnen zeer verschillend zijn, afhankelijk van de locatie en de middelen die beschikbaar zijn in het land of gebied waar de accommodatie zich bevindt.

 

Er zijn echter altijd kleine acties die kunnen worden ondernomen om milieubewuster te zijn, zoals vermindering van afval door minder individueel gebruikte kunststoffen, recycling van afval of zelfs het doorvoeren van verbeteringen op het gebied van energie-efficiëntie.

Er zijn veel manieren om duurzamer te zijn en dit ook door te geven aan de gasten om bijvoorbeeld verantwoordelijker om te gaan met hun elektriciteits- en waterverbruik of met recycling.

 

Ben je je bewust van je acties om een duurzamere host te worden, en heb je praktijken in je routine als host opgenomen om deze veranderingen door te voeren?

 

Deel je ideeën of aanpassingen die je in je accommodatie hebt gedaan om verantwoordelijker te zijn en het afval van gasten te verminderen.

 

Ik hoor graag van jullie!

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

1 Antwoord 1
Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Hai @Quincy,

 

 Ik probeer op n heleboel manieren duurzamer te zijn. Het is niet alleen het aanschaffen van duurzame producten, maar het is ook het niet doen van bepaalde dingen. Als ik iets aan moet schaffen wat van plastic moet zijn, dan koop ik dat tweedehands. Ik laat gasten afval scheiden en het groenafval van de airbnb gaat weer op de compost hoop. Ik leg dit ook uit aan gasten en op die manier vinden ze het ook leuk om daar aan mee te werken. Servies voor Airbnb moet natuurlijk leuk en mooi zijn. Ik koop bij de kringloop werkelijk de meest kitscherige bordjes en gasten hebben hun favoriete bordjes 😀. Ennnn als er wat breekt, dan mag ik weer kitscherige bordjes scoren. Jeuhhhhh!!!! 

nou zo zeg maar. Het zijn allemaal kleine dingetjes, maar ik probeer er een sport van te maken. Maar de overall visie erachter is dat het er niet grijze wollen sokken uitziet 😅😎

 

 

Groetjes Katja

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf