Heb jij een naam gegeven aan je accommodatie?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Heb jij een naam gegeven aan je accommodatie?

ListingName.png

 

Hallo allemaal,

 

Zo nu en dan kijk ik naar bepaalde Airbnb advertenties van hosts, en het viel mij op dat sommigen hun accommodatie een naam geven. Ik zag allerlei interessante en creatieve namen voorbij komen 😃

 

Heb jij je accommodatie een naam gegeven?

 

Zo ja, heb je er dan ook aan gedacht de ruimte te versieren met iets wat aan de naam doet denken?

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

9 Antwoorden 9

@Quincy

Wij verhuren een pipowagen in gebied in het zuiden van Nederland " De Peel" , dit is een gebied met veel hoogveen en waar men vroeger turf uit de grond haalde. Onze dochter wilde heel graag in de tuin wonen in een Tiny house (vandaar de pipowagen :-). Ze heeft hier ook een poosje gewoond. Mijn vader en moeder gaven haar toen ze klein was een koosnaampje " Peeljuweeltje" Vandaar de naam: Pipowagen Peeljuweel. We leggen een presentje klaar voor gasten, vaak is dit een streekproduct maar hebben geen extra versieringen behalve wat info/lees boekjes over De Peel en de geschiedenis van het dorp die in Peeljuweel liggen.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Angelique109, wat gaaf! Ik heb net je advertentie gezien 😃

 

Wat mooi dat er een verhaal achter zit! Verwacht je binnenkort gasten? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Sineke0
Level 10
Mill, Netherlands

We wonen op nummer 8 en we hebben de naam #8 gegeven , wel gehoord van mensen uit China dat 8 een geluksnummer is , dus dat is mooi meegenomen.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Zeker! Nummer 8 betekent 'Rijkdom'! Mijn vriendin is Chinees/Koreaans dus ik hoor het wel vaker haha! @Sineke0 

 

Gaaf dat je je advertentie een naam gegeven hebt 😃

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Klarieke0
Level 7
Koekange, Netherlands

@Quincy Officieel heet ons huisje De Bosherberg, een combinatie van onze achternaam met herberg, omdat een herberg een gastvrije plek is waar iedereen welkom is. Omdat het een voormalige aanleunwoning is waar de sporen van vroeger zichtbaar zijn is de advertentietitel Opa's huisje met vrij uitzicht. Het grappige is dat onze gasten het nu steevast opa's huisje noemen 🙂 

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Quincy Wij hebben onze airbnb The Sheherd’s hut genoemd. Mijn man had een thuiswerkplek voor me gebouwd op een kar van de schaapsherder van Havelte. Toen hij vroeg of ik het mooi vond zei ik ‘ joh het  is zo mooi dat je het wel kunt verhuren als bnb, want het lijk wel op zo’n shepherdshut uit Engeland’ ja toen was ik mijn thuiswerkplek kwijt en was de Shepherd’s hut geboren en ook nog grappig dat het onderstel daadwerkelijk van een schaapherder hier uit de buurt komt 😀

Groetjes Katja
Anna
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Katja202 Je Sheherd’s hut ziet er prachtig uit en de omgeving heel vredig 🙂 

                             

 

Vielen Dank für die gemeinsame Zeit im Community Center! Begrüßt die neue Community Managerin Juliane HIER.  Klickt HIER, um eine Unterhaltung mit anderen Mitgliedern zu beginnen. 

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Anna ☺️Dank je wel

Groetjes Katja
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Katja202, je hebt inderdaad een erg mooie Shepherds hut! Gaaf ook dat het onderstel daadwerkelijk van een herder afkomstig is!

 

Ik heb een tijdje in Schotland gewoond, en zo nu en dan zag ik ook Shepherds huts naarmate je richting de Highlands rijdt 😃.  

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf