Hoe bescherm je je matras?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoe bescherm je je matras?

Quincy_0-1656603995265.jpeg

 

Hallo allemaal,

 

Ik denk dat jullie het er allemaal over eens zullen zijn dat een van de sleutels tot een goede nachtrust een goed onderhouden matras van goede kwaliteit is. In tegenstelling tot het onderhoud van de lakens, dat meer voor de hand ligt, is het niet altijd gemakkelijk te weten wat te doen om de matras zelf te beschermen.

 

Of je nu een matrashoes gebruikt, andere beschermlagen, een strikte routine om de matras regelmatig om te keren, of tips over hoe je de matras in zijn oorspronkelijke staat herstelt als deze beschadigd is, ik denk dat we hierover veel van elkaar kunnen leren!

 

Hoe beschermen jullie je matras?

 

Ik hoor graag van jullie 😃.

 

Quincy

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

9 Antwoorden 9
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Topper,  molton en inderdaad regelmatig draaien en keren  

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Goede tips! Zo'n molton is erg belangrijk 😃 @Kirsten266 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Kirsten266 @Quincy  Precies, inderdaad wat Kirsten zegt. En tijdens het schoonmaken even de bedden op hun kant zetten om te laten luchten 😉 Ennnn matrassen gekocht waar de cover vanaf kan, zodat ze ook gewassen kunnen worden. 🙂

Groetjes Katja
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Zeker! Waar koop je normaal gesproken spullen voor het bed van je gasten? @Katja202 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Quincy  Dat verschilt heel erg. Ik wil een zware kwaliteit linnen beddengoed hebben. En dan ook nog biologisch. Met andere woorden ik moet mijn ogen goed open houden om niet de hoofdprijs te betalen. Ik schuim dan ook regelmatig internet af naar aanbiedingen. Vaak lukt dat wel hoor. In het sale seizoen bieden alle winkels leuk tegen elkaar op. En aangezien ik toch meer dan 1 nodig heb, heb je vaak t meeste voordeel. En een voordeel van zwaar linnen is dat het heeeeel lang mee gaat. En ik heb gekozen voor de kleur grijs en grijs vervaagt niet in de was, want het is al grijs 😀! Het enige waar ik op moet letten is dat ik de sets bij elkaar hou!

Groetjes Katja
Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Mijn tuinhuisje heeft een aantal grote voordelen, die ik kan samenvatten met de slogan:

Location above luxury.

Dichtbij zee, heel erg stil en met optimale privacy.

De houten constructie verlangt extra zorg in schoonmaak en onderhoud. Daarom sluit ik gedurende het seizoen twee keer voor korte tijd en schakel alle hulptroepen in om tussentijds onderhoud te doen. Dat betekent: alles eruit, bedden ontmantelen, matrassen rechtopzetten, alles wat gewassen kan worden wassen en heeel kritisch elke vierkante centimeter controleren.  topkwaliteit handhaven en bij de minste aarzeling... vervangen. 

Topdecks matrassen, bed boards, kussens.  Alle ramen en deuren twee dagen open. 

Ach, dat kan nog wel even is dodelijk want de consument is terecht, kritisch. Het heeft me de status superhost opgeleverd en gisteren kreeg ik dé mail: status verlengd. Dat vier ik samen met iedereen die onderdeel is van mijn kleine werkmaatschappijtje.  Iedereen blij en zeer gemotiveerd om de volgende keer weer de status te krijgen. December en januari dicht, valt niet tegenaan te stoken en tijd voor groot onderhoud.  Daarna twee mensen uit je sociale omgeving, niet behorend tot de onderhoudsclub een nachtje of twee laten logeren met de opdracht: zoek spijkers op laag water. En, op naar de volgende reeks 5 sterren. 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dat doe je goed @Ronald114 (Alice)! Wederom ook gefeliciteerd met het behalen van de Superhost status! 🎉🎉🎉

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

Ik heb een matrasbeschermer die op 60 graden wasbaar is. Daaroverheen een molton en onderlaken

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Ja zo doen wij het ook, altijd weer lekker fris voor de volgende gasten.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf