Interesse in een online bijeenkomst? (oktober)

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Interesse in een online bijeenkomst? (oktober)

Hallo allemaal, 

 

Ik ben van plan om binnenkort de eerste Nederlandse bijeenkomst te organiseren via Zoom🎥, en zou graag willen weten of jullie misschien willen deelnemen. 

 

Het idee is dat we op 28 september (tijd afhankelijk van jullie keuze) ongeveer 30 minuten gaan spenderen om elkaar wat beter te leren kennen, en uiteindelijk als doel om gewoon een gezellig praatje met elkaar te hebben onder het genot van koffie of thee 🙂

 

Graag zou ik van jullie willen horen welke tijd het beste uitkomt op 28 september, zodat ik een officiële uitnodiging kan creëren ✉️.  

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

39 Antwoorden 39
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ow, dat kan ik wel begrijpen @Klarieke0! Suc6! 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Leuk idee, @Quincy  om mekaar te leren kennen, al is het per zoom. Misschien ooit weer live ? Echter op 28 september ben ik niet beschikbaar, maar wie weet een andere keer? 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Mirjam0, ik zou ook wel graag live iets willen doen zoals we in 2018 hebben gedaan (waar @Mieke0 ook aanwezig was). Ik ga dit overleggen met mijn team. 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

@Quincy  Ja die bijeenkomst was toen in Londen  he? Ik hoorde enthousiaste verhalen. Zowiezo altijd erg de moeite waard  om mekaar  live te spreken, zeker na  deze corona tijd. 

Ik kon destijds niet mee want ik had al een afspraak in Los Angeles 🙂 maar ik houd me aanbevolen! 

Sineke0
Level 10
Mill, Netherlands

@Quincy leuk idee maar ik ben zo zoemerig , sorry !

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Geen probleem @Sineke0! Misschien de volgende keer 🙂

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Quincy 

Bedankt voor de uitnodiging, maar ik zit tot eind september in Curacao en daarna erg druk

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Geen probleem @Bob297! Geniet van je tijd op Curaçao ☀️

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Quincy 

Ik ben niet zo van de Zoom en zo, bovendien niet sociaal, dus blijf achter de coulissen....

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hi, geen probleem @Emiel1! Dankjewel voor je reactie in ieder geval! 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Gerda46
Level 2
Broek op Langedijk, Netherlands

Goed idee, wij willen graag meedoen.. ik (Hans) weet niet of ik die dag kan... ben bezig met een nieuwe job, maar mochten we een tijd weten, dan kunnen we schakelen 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Linda3242 @Gerda46 @Mirjam0 @Katja202 @Mieke0 @Evgenii14 @Eva2210 @Klarieke0 @Sineke0. Het lijkt erop dat er meer interesse is om in oktober een online-bijeenkomst te organiseren. 

 

Zouden jullie misschien een datum en tijd willen kiezen wat goed uitkomt?

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Quincy Vrijdagen voor 11 uur of na 3 uur moet eigenlijk altijd wel lukken. Je overredingskracht is bewonderingswaardig. Ben nog steeds geen groot fan, gezien ik hele dagen zoom, maar wie weet is het gewoon wel hartstikke gezellig. 😀🌺

Groetjes Katja
Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Hoi@Quincy en @Linda3242 @Gerda46 @Mirjam0 @Katja202 @Mieke0 @Evgenii14 @Eva2210 @Klarieke0 @Sineke0

 

Ik kan  de tweede helft van oktober, 

op 20 en 27  (Dinsdagen) kan ik tussen 11-15 uur

op 21 (donderdag) 22 en 28 (vrijdagen)  tussen 11 en 18 uur

 

Zit daar wat bij? in elk geval twee vrijdagen waarop ik na  15 uur kan,  @Katja202 🙂

 

Het onderhouden en serieus nemen van de host-community lijkt me een van de belangrijkste  pro's van Airbnb, dus voorlopig zoomen maar tot we elkaar weer live kunnen ontmoeten.

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Mirjam0  Nou precies daar sluit ik me bij aan. En dus zoomen we gewoon even door.

Groetjes Katja

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf