Wanneer neem je vakantie?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wanneer neem je vakantie?

Quincy_0-1637253698344.png

 

Hallo allemaal,

 

Zoals we allemaal weten, is normaal gesproken het hoogseizoen in de meeste gevallen tijdens de zomermaanden (op basis van je geografische locatie) het drukste seizoen.

 

Voor die drukke periode kan ik me voorstellen dat een aantal van jullie zich voorbereidt op de vele boekingen die komen gaan, maar ik ben benieuwd hoe jullie je tijd doorbrengen na het hoogseizoen.

 

Persoonlijk hou ik ervan om in het laagseizoen op vakantie te gaan en dit werkte ook toen ik een Host was, aangezien mijn boekingen rond die tijd afnamen, wat mij de kans gaf om te reizen naar een warm land.

 

Wanneer neem je een pauze van hosting?

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

23 Antwoorden 23
Sineke0
Level 10
Mill, Netherlands

Ik ben eigenlijk al jaren niet op vakantie geweest. We wonen buiten en hebben niet veel behoefte om lang weg te gaan.

 

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Hier net zo we gaan eigenlijk nooit op vakantie. We wonen heerlijk in het buitengebied. Bos voor de deur en bij tijd en wijle absolute stilte. Who needs more. We hebben nog wel 1 grote wens en dat is naar Tasmanie, maar ja met al de rare dingen in de wereld zal dat er verloving wel niet in zitten. Af en toe gooien we de Airbnb eventjes dicht voor wat onderhoud dingetjes, maar that's it. In ieder geval het is hier altijd vakantie. Zeker sinds we heel bewust gekozen hebben niet meer aan de rat race mee te doen. Beste keus ever.

Groetjes Katja
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ook heerlijk @Katja202! Ik zie overigens dat er een nationaal park bij jou in de buurt is @Katja202 🙂

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Quincy Ja en die is prachtig in alle seizoenen. We sturen de gasten er ook heen als het echt natuurliefhebbers zijn. In de foto's van de airbnb heb ik ook een foto van Nationaal park Dwingelderveld opgenomen. Zeker in de maanden september en oktober is het er prachtig. 

Groetjes Katja
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Als ik denk aan  "op vakantie", die zie ik mensen voor me die een foute reis (vliegtuig) boeken naar een foute bestemming (all inclusive), waar ze de hele dag in de zon kunnen bakken en van fout (te veel , te ongezond en verkeerd geproduceerd) eten en drinken worden voorzien.

Dat is niks voor mij. ik ga zelden op vakantie. Maar maak vaak een wandel en/of fietstocht, bij voorkeur naar/in  een natuurgebied.

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Gelukkig bestaan er ook andere vakanties 🙂

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Zo'n soort vakantie is ook niks voor mij @Emiel1! Er is niks mis met een fietstocht zeker als het in een natuurgebied is 🙂. Ben je wel eens naar de Hoge Veluwe geweest? 

 

Ik wil overigens wel erg graag een keer op een fietsvakantie 🙂

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik heb de vakanties die ik reeds gepland heb al geblokkeerd. Gelukkig moet ik het voor mijn werk altijd al ver van te voren aangeven. 

Ik heb nu met familie van ver weg afgesproken dat zij de honneurs waarnemen als zij in die tijd in mijn eigen huis ' op vakantie' willen. Dan zet ik de kalender dus weer open. 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dat heb je goed geregeld met je familie @Kirsten266 🙂. Mijn neef was zo nu en dan tijdelijk mijn Co-host. 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf