Wat voor spullen laat je op het nachtkastje van je gasten staan?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat voor spullen laat je op het nachtkastje van je gasten staan?

Quincy_2-1654791344669.jpeg

 

Hallo iedereen,

 

Beslissen wat je achterlaat voor je reizigers is een hele kunst. Afgezien van dingen als toiletpapier, lakens (als je die aanbiedt), zeep, zout, suiker, thee/koffie, en andere dergelijke producten die ik jullie op community heb zien noemen, heb ik geloof ik nog niemand zien bespreken wat ze op het nachtkastje achterlaten voor gasten.

 

Laat jij bepaalde dingen voor je reizigers in het nachtkastje achter? Zo ja, wat laat je voor hen achter?

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

9 Antwoorden 9
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Verder dan een lamp kom ik niet 😆

En eronder een stopcontact voor de telefoon 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

Een nachtlampje en een verloopstekker in het stopcontact. Meer zet ik er niet op zodat gasten ruimte hebben voor een boek, bril, telefoon of ipad.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ik geef je groot gelijk @Bob297! 😃 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Monique900
Level 2
Meerkerk, Netherlands

Inderdaad een nachtlampje, stopcontact of verlengstekker voor opladen mobile of tablet en door tip van huurders ligt er tegenwoordig een mini bijbel in huis. Nooit geweten dat dit voor huurders een plus punt kon zijn😉

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ook prima toch? 😆 @Kirsten266 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Klarieke0
Level 7
Koekange, Netherlands

@Quincy ik heb geen echt nachtkastje, geen ruimte voor. Wel een hoofdeind wat overgaat in de vensterbank (handgemaakt bed) en daar ligt zo'n stekkerdoos en er staat een lamp. In de woonkamer heb ik boeken en tijdschriften liggen voor de gasten. Ik let er juist op dat kasten en oppervlakken redelijk leeg zijn: handig met schoonmaken en fijn voor gasten om bun eigen spullen kwijt te kunnen 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hey @Klarieke0, wat gaaf zo'n handgemaakt bed! 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Adrienn163
Level 2
Leiden, Netherlands

Nightlight on the bedside table and some books here and there. I really like how our guests use this mini library. They're free to take any book with them, I just ask them to replace with another one so it's constantly changing 🙂 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hi @Adrienn163, I love that idea 💡. There's a tube station here in London (Hammersmith) that also has a bookcase in the middle of station where people can exchange their books for another one (for free) 😊

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf