Wat zijn jouw tips om gasten aan te trekken die het beste bij je advertentie passen?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat zijn jouw tips om gasten aan te trekken die het beste bij je advertentie passen?

AirbnbTipsForAttractingGuests.jpg

 

Hallo allemaal 👋

 

Ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat jullie het nieuwe jaar goed zijn begonnen!

 

Jullie woningen zijn echt speciaal, met unieke voorzieningen die zijn ontworpen om tegemoet te komen aan de voorkeuren van specifieke gasten. Of het nu gaat om een vredig toevluchtsoord op het platteland of een bruisende stad, er is voor elk wat wils en daarom hoor ik graag hoe jullie je advertenties laten schitteren en de aandacht van potentiële gasten trekken.

 

Welke strategieën hebben jullie succesvol gevonden in het aantrekken van gasten die van jullie ruimte houden?

 

Ik ben benieuwd naar jullie gedachten, ervaringen en ideeën! Wees ook niet bang om foto's te delen van wat jouw ruimte geweldig maakt!

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

6 Antwoorden 6
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Kirsten266 @Bob297 @Mirjam0 @Mieke0 @Patricia3617, hebben jullie misschien tips? 👀

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mieke0
Level 9
Amsterdam, The Netherlands

Ja altijd je eigen teksten gebruiken; dat lijkt de gasten te trickeren die jij wil heb ik gemerkt. Dus als je een tekst wilt inpikken herschrijf hem dan zodat het jouw tekst wordt.

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Mieke0 
Goed idee van die eigen teksten.
Helaas hebben al velen op het resort mijn teksten gekopieerd 🙂

Patricia3617
Level 8
Maaseik, Belgium

Hallo @Quincy 

Bij ons lijkt te werken ;

- Een mooi intro kort en krachtig over , (locatie, soort accommodatie, dichtbij naam luchthaven(s) en mooie toeristische  steden).

-Hoewel huisregels sommige afschrikken , toch zijn de meeste reizigers tevreden wanneer alles klaar en duidelijk is. en als je de nodige aub en dank U bij voorbaat aan toevoeg is het zeker niet afstotend integendeel; 

- foto's ( niet alleen appartement , en zwembad , maar ook in de direct omgeving( lift,? , parkeermogelijkheden? , ingang van het gebouw met trap of zonder? ,enz) , het belangrijkste is dat de foto"s exact teruggeven wat men geboekt heeft!

- En alle info dat je dankzij de site Airbnb kan toevoegen , invullen ,  om je advertentie zo compleet mogelijk te maken , want een compleet advertentie is zeker EVEN belangrijk als het uiterlijk ervan. .

Maar al bij al , Host(s) op AirBnb zijn supergoed bezig (over heel de wereld ), ik merk meer en meer superhost(s) ,  en het is superpositief, wat ook elk accommodatie aantrekkelijk maakt..

 

En onze personnal touch is " een welkom mandje met snacks , fruitsap, water, en bubbels"

+  een mooi Ecard met Kerst&Nieuwjaar aan onze gasten die geweest zijn in de afgelopen jaar, kwestie dat ze ons niet vergeten en terugkomen (zoals een aantal die voor de 2de en 3de keer al terugkomen bij ons) . Vertrouwde gasten voelt zo goed aan , omdat we geen bang hoeven te zijn over de achtergelaten staat van onze Casa Sylva 😊..

 Zo Quincy dat was het 

 

Vele Groetjes, Patricia.

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Patricia3617 

Die ecard is een leuk idee!!

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Hai Quincy,

 

Omschrijf je verblijf goed, simpel en duidelijk. Doe aan underscoring en niet aan jezelf de hemel inprijzen. Gasten moeten verbaasd zijn als ze in je verblijf komen en vervolgens een wereld review schrijven. Het is niet alleen je advertentie tekst die je verblijf verkoopt, maar ook wat gasten van je verblijf zeggen. Het evenwicht tussen je tekst en niet overselling is een fine line.

 

Ennnnnn humor .... vrolijkheid en warmte .... mensen gaan op vakantie en willen iets wat ze thuis niet hebben en als ze een lux resort willen dan boeken ze die wel. Ze komen bij ons omdat ......

 

Zo zeg maar ...

 

 

Groetjes Katja

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf