Ben je al bekend met deze nieuwe manieren om de juiste prijs in te stellen?

Airbnb
Official Account

Ben je al bekend met deze nieuwe manieren om de juiste prijs in te stellen?

pet.jpeg

In de komende weken presenteren we meer dan 50 nieuwe functies, waaronder een nieuwe set tools die je meer flexibiliteit biedt bij het toevoegen van toeslagen en het overwegen van korting.

 

Zo kun je bijvoorbeeld een toeslag voor huisdieren toevoegen, een voorbeeld krijgen van het bedrag dat gasten gaan betalen (en je uitbetaling!) voordat ze reserveren en ervoor kiezen om andere schoonmaakkosten te rekenen voor een kort verblijf. Elke tool is ontworpen om je te helpen bij het verfijnen van je prijsstrategie om je financiële doelen te bereiken.

 

Heb je een van deze tools geprobeerd? Laat ons weten hoe het bevalt of ga naar het Informatiecentrum voor meer informatie.

4 Antwoorden 4
Yvonne434
Level 1
Winterberg, Germany

Helaas gaat het bij mij nog niet in de app.

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen de WiFi snelheid ingesteld als extra optie. 
Wel netjes dat de toegankelijkheid nu een zoekoptie is. 

 

Helaas voor mij niet van toepassing want mijn Airbnb is alles behalve rolstoelvriendelijk (landelijke omgeving met trappen en verhogingen)

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Kirsten266 Hier hetzelfde verhaal en eigenlijk schaam ik me diep, want in mijn werkende leven probeer ik het leven van onze niet zo mobiele medemens een stukje makkelijker te maken. Maar met de beste wil van de wereld gaat dat in mijn Airbnb niet lukken. En als ik het al gedeeltelijk toegankelijk zou maken voor sportrolstoelen bijvoorbeeld dan heb ik nog issues met de douch en het toilet. 😞

Groetjes Katja
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Katja202 @Kirsten266 Dat lukt bij ons ook niet met de douche...

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf