[Gesloten] Nieuw vanaf mei: Q&A met Catherine Powell

Catherine-Powell
Ex Airbnb
Ex Airbnb
Malibu, CA

[Gesloten] Nieuw vanaf mei: Q&A met Catherine Powell

 

 

Hoi allemaal,

 

Leuk dat ik jullie langs deze weg even spreek!

Ik ben sinds kort ook host en vind het helemaal geweldig. Gasten in mijn eigen huis ontvangen heeft me al allerlei mooie momenten opgeleverd, en daardoor weet ik nu ook veel beter wat er allemaal bij komt kijken om een echt goede host te zijn. Als ik in het Communitycentrum jullie feedback en tips lees, is me ook meteen duidelijk dat hosts van over de hele wereld echt iets hebben aan de informatie op dit forum. 

 

Vorige week heeft de CEO van Airbnb, Brian Chesky, aangekondigd wat er sinds begin mei 2023 nieuw is op Airbnb. Deze nieuwe release bevat allerlei verbeteringen van ons platform, waaronder functies die alles wat jullie als host in de app en op onze site doen makkelijker moeten laten verlopen.

 

Hierbij wil ik jullie bedanken voor alle feedback die jullie ons via alle kanalen hebben gegeven, ook hier in het Communitycentrum. Die is belangrijk, want we bepalen mede op basis van jullie reacties wat we als eerste aan onze dienstverlening, ons beleid en ons product veranderen. 

 

Maar ook na zo'n release horen we graag van jullie. Daarom nodig ik jullie allemaal uit voor onze allereerste Q&A-sessie in het Communitycentrum. Wij zien dit als een goede gelegenheid om alle vragen over de nieuwe functies te beantwoorden. 

 

Onze community managers nemen de coördinatie van de Q&A-sessie op zich en creëren een omgeving waarin iedereen wordt gerespecteerd en zich vrij voelt om vragen te stellen en hun mening te geven. Denk eraan dat we ons tijdens deze Q&A-sessie echt alleen richten op alles wat met de nieuwe functies te maken heeft. Ik weet nu al dat jullie boordevol vragen zitten en beloof hierbij dat er nog meer sessies aankomen waarin we het over allerlei andere kwesties gaan hebben.

 

Stuur ons vóór vrijdag 12 mei al je vragen. De community managers selecteren de vragen die het meest bij jullie leven, en ik ga ze voor het einde van de maand hier in het Communitycentrum schriftelijk beantwoorden. 

 

Bedankt allemaal en een fijne dag vandaag!

 


👉 Volg de onderstaande richtlijnen voor Q&A's: 

 

Lees meer
  • Houd het netjes wanneer je contact hebt met andere hosts en het Airbnb-team. Het is wel zo prettig als alle communicatie zinvol en opbouwend is. 
  • We verzoeken je vriendelijk om alleen vragen over de nieuwe release van mei 2023 te stellen en ons daar relevante feedback over te geven.
  • Hieronder kun je al je vragen kwijt en met de Vind-ik-leuk-knop stem je de vragen die je graag beantwoord wilt zien omhoog.
  • Formuleer je vraag zo duidelijk mogelijk. Verwoord wat je precies wilt weten, en ook waarom je vraag volgens jou relevant is voor alle hosts op Airbnb. 
  • We bekijken alle vragen en maken een selectie van de meest gestelde relevante vragen. Dat zijn vragen die voor de gehele host community interessant zijn en zuiver en alleen over de functies gaan die in mei gelanceerd zijn.
  • Bewaar al je overige vragen voor een volgende keer en richt je dus alleen op de functies en verbeteringen die eerder deze maand zijn aangekondigd. 
  • Wij behouden ons het recht voor om reacties te verwijderen die niet aan de bovenstaande richtlijnen voldoen.
  • We gaan ons best doen om op al jullie kritische kanttekeningen bij de nieuwe Airbnb-release van 2023 te reageren.
0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf