Je kalender eenvoudiger beheren in de app

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Je kalender eenvoudiger beheren in de app

Calendar improvements.png

 

De kalender van een host is een van de meest gebruikte onderdelen van de Airbnb-app. Met deze twee upgrades maken we je het makkelijker om je kalender op mobiel te beheren: meerdere datums selecteren door te swipen en een vergelijkbare jaarweergave als op je pc. We hebben je prijstools ook verplaatst naar een nieuw tabblad van de kalender, zodat deze allemaal op één handige plek te vinden zijn.

 

Deze verbeteringen van de kalender zijn onderdeel van de 25 upgrades voor hosts van Airbnb 2023: Nieuw deze zomer. Kies voor Eerder toegang om hier meteen mee aan de slag te gaan. Als je je hiervoor aanmeldt, kun je niet meer terug naar de huidige versie. Wil je meer weten? Ga dan naar ons Informatiecentrum.

 

Heb je de nieuwste verbeteringen van de kalender al geprobeerd? Laat ons in de reacties hieronder weten wat je ervan vindt.

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

1 Antwoord 1
Ingrid194
Level 2
Rijsbergen, The Netherlands

Ik gebruik de kalender van Airbnb al ruim vijf jaar zonder problemen. Ik heb mijn beschikbaarheid op drie maanden vooruit staan en houd de kalender altijd goed bij. Echter, sinds de upgrade kan ik data die verder weg zijn dan drie maanden niet meer definitief blokken. Ze zijn immers al geblokt en een andere optie om ze dicht te zetten is er niet meer. Voorheen was dat wel zo en bleven de data geblokt als de beschikbaarheid op de kalender verder opschuift. Nu moet ik dus heel goed in de gaten houden dat wanneer de kalender verder opschuift, dat ik bepaalde data dicht zet. Dat is dus eigenlijk geen doen en ik ben bang dat het een keer mis gaat. Met de helpdesk van Airbnb kom ik niet verder. Voor mij is de upgrade dan ook geen upgrade... Tips?

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf