Jouw top 10 verhalen van 2018

Airbnb
Official Account

Jouw top 10 verhalen van 2018

369432_GettyImages-1026458356-foryou.jpg

Van veiligheidstips tot productupdates, de meest populaire verhalen van het afgelopen jaar blijven ook vandaag nog nuttig. Bekijk alle tien artikelen.

 

  1. Maak kennis met Els, een Open Homes-verhuurder in Rome

Els uit België wilde graag iets teruggeven van alle gastvrijheid die ze ontving toen ze naar Rome verhuisde. Daarom schreef ze zich in voor het programma Open Homes op Airbnb. Toen ze Fode verwelkomde, veranderde dat hun beider levens.

 

  1. Huisverbeteringen met het oog op verhuren

Een lik verf, een persoonlijke touch en tal van andere huisverbeteringen – het is tijd om geïnspireerd te raken. We verzamelden tips van verhuurders zoals jij over het upgraden van een ruimte zonder het huis compleet te verbouwen.

 

  1. Gemakkelijke toegang tot de klantenservice

Tijdens de wereldwijde Q&A voor verhuurders kwam een belangrijke zorg luid en duidelijk naar voren: verhuurders hebben gemakkelijke toegang tot ondersteuning en snelle oplossingen nodig. We hebben een nieuwe manier gecreëerd waarop verhuurders contact kunnen opnemen met de Airbnb-klantenservice, precies wanneer dat nodig is.

 

  1.  Het hoogseizoen aanpakken als een prof

Meer reserveringen betekent meer check-ins en strakkere schoonmaakschema’s. Succesvolle verhuurders delen hoe ze georganiseerd en efficiënt blijven tijdens de drukste tijden van het jaar.

 

  1. Tips voor veilig verhuren

Manieren om ervoor te zorgen dat je verhuurervaring veilig is en je gasten zich welkom voelen.

 

  1. We hebben je gehoord: update over essentiële voorzieningen

Zorgen voor de juiste verwachtingen en duidelijkheid bieden zijn de sleutels tot succesvol adverteren. Verhuurders lieten ons weten dat de verplichting om gasten voorzieningen te bieden zoals zeep, handdoeken en andere essentiële voorzieningen van invloed waren op het succes. Onze reactie: verhuurders mogen zelf kiezen, maar we raden ze sterk aan om dit soort voorzieningen toe te voegen.

 

  1. Alles over tarieven

De vraag: ik word steeds gepusht om mijn prijzen te verlagen – waarom is dat? De vraag naar woningen is een deel van het antwoord. 

De andere redenen benoemen we in onze verbeteringen aan de tools voor Slimme Tarieven.

 

  1. Respons- en acceptatiegraden ontrafelen

Wat is het verschil tussen mijn responsgraad en mijn acceptatiegraad? En hoe beïnvloeden deze getallen mij als verhuurder? We hebben antwoorden voor je en geven advies over hoe we deze graden hoog kunnen houden.

 

  1. Maak kennis met de nieuwe reserveringspagina

We vroegen verhuurders hoe we de reserveringslijst konden verbeteren. Vervolgens hebben we de pagina helemaal opnieuw ontworpen, met de feedback van de verhuurders. Nu is de pagina makkelijker te vinden, is de synchronisatie van de agenda beter en hebben we nog veel meer verbeterd.

 

  1. Wil je meer flexibele tariefstellingen?

Dan heb je geluk. Het topverhaal van 2018 laat je zien hoe je verschillende prijzen kunt instellen voor een verblijf van een week of een maand, en hoe je de prijzen van werkdagen versus weekenden kunt aanpassen naar jouw wensen. We hebben ook tips over hoe je kosten kunt doorberekenen voor de schoonmaak of voor extra gasten.

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf