Maak kennis met de leden van de Adviesraad van hosts

Airbnb
Official Account

Maak kennis met de leden van de Adviesraad van hosts

belo.png

Live geplaatst: 16 december

 

Vandaag hebben we een video voor jullie waarin de leden van de Adviesraad van hosts van Airbnb officieel worden voorgesteld.

 

Zoals we pas geleden hebben aangekondigd, heeft Airbnb een programma opgezet om hosts een stem te geven. De Adviesraad van hosts is een groep speciaal geselecteerde hosts die niet alleen de community op de hoogte houdt, maar ook jullie feedback rechtstreeks aan het management van Airbnb doorgeeft. De Adviesraad denkt ook mee over hoe het Airbnb-fonds voor hosts in de community kan worden geïnvesteerd en mag meepraten over beleidslijnen, programma's en nieuwe producten.

 

De zeventien hosts zijn onder meer geselecteerd vanwege hun passie, hun rol in de community van hosts en hun streven naar een betere toekomst voor alle hosts. Samen hebben ze meer dan 15.000 gasten ontvangen, hebben ze 86 jaar ervaring als host en mogen ze bogen op een gemiddelde beoordeling van 4,9 sterren.

 

Druk op de CC-toets op de Youtube video om ondertiteling toe te voegen en druk op de instellingen om de taal te wijzigen

 

Bekijk de video hierboven om te zien welke leden van de community in de Adviesraad zitten en om meer te weten te komen over hun passies en ervaring. Ben je benieuwd naar hoe de Adviesraad zich sterk gaat maken voor de community? Lees dan het laatste nieuws voor hosts van Catherine Powell, Head of Hosting van Airbnb.

 

Houd de Community Center in de gaten want we zullen de bestuursleden in het nieuwe jaar voorstellen. Er zullen regelmatig mogelijkheden zijn voor onze nieuwe bestuursleden om op jullie vragen te reageren en belangrijke onderwerpen aan te kaarten.

2 Antwoorden 2
Mieke0
Level 8
Amsterdam, The Netherlands

Hello in 2021,

 

And I hope it will be a great year for all of us.

 

Searching for info I found out that in Holland the article on Safety is not translated. Up here not so much of a problem as mosts guests/hosts are  safe and most speak good English but in the countries where this info is most needed the English speaking hosts are rare. They would be enormouls;y helped with a translation as in their country safety is not as safe as in my world. Please help them.

Mieke/Amsterdam

Hallo,   ik heb een probleem met reservering . De periode van 17 t/m 24 JULI staat bij mij al lang gereserveerd voor gasten. Ineens stond deze periode weer open en andere mensen hebben nu gereserveerd hier op. Ik heb gevraagd of ze willen annuleren maar krijg geen respons. Hoe kan het dat deze periode zomaar weer open stond? Ik wil dat deze mevrouw annuleert. Ik zou willen weten hoe dat nu verder moet   .  Bedankt  Elly Groen   Egmond aan zee

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf