Ravel197 Level 1 Mijn airbnb komt te vervallen maar ik krijg een nieuwe Goedemorgen, Mijn airbnb komt te vervallen omdat ik ga verhu... Laatste reactie Goedemorgen, Mijn airbnb komt te vervallen omdat ik ga verhuizen.Op mijn nieuwe adres wil ik weer gaan verhuren. Wat gebeurd ... Laatste reactie
Yasemin47 Level 1 Starting Co-host Antwerp Hey iedereen Ik ben momenteel bezig met het opstarten van ee... Hey iedereen Ik ben momenteel bezig met het opstarten van een Airbnb co-hosting activiteit in Antwerpen.Mijn focus ligt op he...
Britt1500 Level 1 Inzichten en inkomsten inzien Ik kan onder het kopje menu mijn ''inzichten'' en ''inkomste... Laatste reactie Ik kan onder het kopje menu mijn ''inzichten'' en ''inkomsten'' niet inzien. Mijn man is de co-host en hij kan het op zijn ac... Laatste reactie
Salvatore879 Level 1 Hulp nodig bij het instellen van mijn BnB Hallo, Mijn appartement is geschikt voor maximaal 8 personen... Laatste reactie Hallo, Mijn appartement is geschikt voor maximaal 8 personen. In het laagseizoen zou ik het echter graag zo willen instellen ... Laatste reactie
Heidi1059 Level 1 Deleting account How can I delete my account? Laatste reactie How can I delete my account? Laatste reactie
Miranda442 Level 2 Can it take a long time before the 1st booking becomes,uncer... hello everyone,i have been a host for a few weeks now.is it ... Laatste reactie hello everyone,i have been a host for a few weeks now.is it normal that it takes a long time to get bullets ? i live in North... Laatste reactie
Informatiecentrum Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.
Lokale hostclubs Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.