Peter4653 Level 1 Jabbeke, Belgium Vermoedelijke niet malafide verblijfsaanvragen Hallo, wij zijn nieuw op jullie platform. Wij bieden mooie ... Laatste reactie Hallo, wij zijn nieuw op jullie platform. Wij bieden mooie gastenkamers aan, dat vinden we toch zelf. Wij hebben nu 2 gelij... Laatste reactie
Derek458 Level 2 'Guest Pricing' & 'Rule sets' dissapeared from calendar ? Hello community,I contacted airbnb 'support' multiple times ... Laatste reactie Hello community,I contacted airbnb 'support' multiple times to ask about below question, and if I am overlooking something, o... Laatste reactie
Henk66 Level 4 Bemmel, Netherlands Services in jouw airbnb automatisch toegestaan? Ik schrik hier wel van. Hoe kan Airbnb dit eenzijdig invoer... Ik schrik hier wel van. Hoe kan Airbnb dit eenzijdig invoeren? Zoiets zou via een opt-in moeten gaan. Ik mag van mijn verze...
Ilona207 Level 1 Betaling Van de laatste boeking is de betaling niet vrijgegeven.Ik ho... Laatste reactie Van de laatste boeking is de betaling niet vrijgegeven.Ik hoor graag van u. Groet,Ilona en Ron Laatste reactie
Janine387 Level 1 Utrecht, Netherlands Berekening toeristenbelasting Utrecht Hallo, inmiddels moet in Utrecht ook toeristenbelasting beta... Laatste reactie Hallo, inmiddels moet in Utrecht ook toeristenbelasting betaald worden van 6% Nu verhuur ik slecht sporadisch dus loop er nu ... Laatste reactie
Petra922 Level 1 Utrecht, Netherlands Toeristenbelasting Utrecht Is de toeristenbelasting in de huurprijs verrekend? Of moet ... Is de toeristenbelasting in de huurprijs verrekend? Of moet ik dat als verhuurder apart innen van gasten?
Informatiecentrum Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.
Lokale hostclubs Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.