Miguel2067 Level 2 Antwerp, Belgium Appartement huren Beste, hoe kan ik het beste een appartement vinden voor door... Laatste reactie Beste, hoe kan ik het beste een appartement vinden voor doorverhuur voor een airbnb?gewoon bij een immo kantoor langs gaan of... Laatste reactie
Selvano0 Level 1 Amsterdam, Netherlands Vergunning vergeten te verlengen Amsterdam Hi,ik ben vrij nieuw met Airbnben en heb onlangs een stomme ... Laatste reactie Hi,ik ben vrij nieuw met Airbnben en heb onlangs een stomme fout gemaakt. Ik had niet door dat mijn vakantieverhuur vergunnin... Laatste reactie
Stefan3592 Level 1 Arnhem, Netherlands Belasting voor mijn vakantiewoning in Duitsland heeft iemand ervaring met het verhuren van een vakantiewonin... Laatste reactie heeft iemand ervaring met het verhuren van een vakantiewoning in Duitsland, terwijl je in Nederland belastingplichtig bent? Laatste reactie
Peter4366 Level 1 Beveren, Belgium belasting op een woning zonder inschrijving in de stad Antwe... ik bezit een studio in de stad Antwerpen die ik verhuur via ... ik bezit een studio in de stad Antwerpen die ik verhuur via airbnb , allemaal korte verblijven. De stad Antwerpen stuurt me n...
Max2817 Level 2 Eindhoven, Netherlands Inkomstenbelasitng 70% aangeven, wat als je een KvK inschrij... Ik overweeg om mijn BnB zakelijk bij de belastingdienst op t... Laatste reactie Ik overweeg om mijn BnB zakelijk bij de belastingdienst op te voeren in plaats van particulier. Het gaat om een kamer die ik ... Laatste reactie
Max2817 Level 2 Eindhoven, Netherlands BTW nummer invoeren 9% btw bij KOR vrijstelling Ik twijfel over het volgende. Een zakelijk BTW nummer wel of... Laatste reactie Ik twijfel over het volgende. Een zakelijk BTW nummer wel of niet invoeren in mijn airbnb account als ik geen btw hoef te rek... Laatste reactie