Kaien1 Level 2 Automatisch contact met huurders? Hey!Kort vraagje voor alle verhuurders.Ik hoorde laatst over... Hey!Kort vraagje voor alle verhuurders.Ik hoorde laatst over iemand die een aantal Airbnb's in Spanje heeft staan. Hij was in...
Jellie2 Level 1 Franeker, Netherlands Presentatie (accommodatie feedback) Hoe kunnne we onze presatie verbeteren, van onze accommodati... Laatste reactie Hoe kunnne we onze presatie verbeteren, van onze accommodaties? Laatste reactie
Munmun2 Level 1 Antwerp, Belgium Airbnb CO-HOST in Deurne Zuid, Antwerp GEZOCHT: Airbnb CO-HOST Wil jij tijdelijk de sleutels behe... Laatste reactie GEZOCHT: Airbnb CO-HOST Wil jij tijdelijk de sleutels beheren van ons nabij parken gelegen, stijlvolle appartement?We zoeke... Laatste reactie
Ilse141 Level 2 geen enkele reservering Hallo allemaal. Ik weet het even niet meer. Ik heb sinds jun... Laatste reactie Hallo allemaal. Ik weet het even niet meer. Ik heb sinds juni geen enkele boeking meer gehad op Airbnb. Is er iets dat ik moe... Laatste reactie
Patrick2216 Level 2 Boekingssoftware Wij zijn op zoek naar een boekingssoftware voor onze AirBnB ... Laatste reactie Wij zijn op zoek naar een boekingssoftware voor onze AirBnB welke wij in juli in Antwerpen opstarten.Deze software dient erv... Laatste reactie
Sybe Former Community Manager Terneuzen, Netherlands Wat is jouw strategie voor het hoogseizoen? Hoi allemaal, Wanneer het zonnetje er weer doorheen beg... Laatste reactie Hoi allemaal, Wanneer het zonnetje er weer doorheen begint te breken en de paaseitjes en paashazen weer in de winkel lig... Laatste reactie