Quincy Community Manager London, United Kingdom Beschrijf je jaar 2024 als gastheer in één woord Hallo allemaal, Nu het jaar ten einde loopt, nemen vele... Laatste reactie Hallo allemaal, Nu het jaar ten einde loopt, nemen velen van ons de tijd om na te denken over hoe de afgelopen 12 maande... Laatste reactie
Patricia3617 Level 10 Zutendaal, Belgium Merry Christmas aan heel onze community warme feesten aan iedereenWarme feesten met familie en vrien... Laatste reactie warme feesten aan iedereenWarme feesten met familie en vrienden , liefde ,vreugde en gezondheid aan heel onze community toege... Laatste reactie
Quincy Community Manager London, United Kingdom Viering van het 9-jarig bestaan van het Communitycentrum Hallo allemaal, Dit jaar bestaat het Communitycentrum n... Laatste reactie Hallo allemaal, Dit jaar bestaat het Communitycentrum negen jaar en we vinden het geweldig om dat met jullie allemaal te... Laatste reactie
Liesbeth10 Level 2 Nijmegen, The Netherlands Toeristenbelasting Nijmegen Hallo,vandaag kreeg ik een mail van Airbnb dat ik een aangif... Laatste reactie Hallo,vandaag kreeg ik een mail van Airbnb dat ik een aangifteformulier bij de gemeente Nijmegen moet aanvragen ivm toeristen... Laatste reactie
Liesbeth10 Level 2 Nijmegen, The Netherlands Toeristenbelasting Nijmegen Iemand een idee of gemeenten met terugwerkende kracht je als... Iemand een idee of gemeenten met terugwerkende kracht je alsnog de toeristenbelasting laat betalen indien je nog nooit toeris...
De-Rakken0 Level 1 Woudsend, Netherlands toeristenbelasting In onze gemeente, Sudwest-Fryslân, gaat de toeristenbelastin... Laatste reactie In onze gemeente, Sudwest-Fryslân, gaat de toeristenbelasting vanaf 2025 omhoog naar 2,00. Op dit moment is het belastingtari... Laatste reactie