In Amsterdam is het beleid dat je mag verhuren aan maximaal ...
Laatste reactie
In Amsterdam is het beleid dat je mag verhuren aan maximaal 4 personen. Zijn dat volwassenen? Of ook kinderen? Ik heb nu een ...
Laatste reactie
Hallo,
moet een host een bericht sturen als hij annuleert? Ik heb een reservering gedaan een paar dagen geleden en akkoord gehad en nu een paar dagen later is het geannuleerd door de host zonder enig bericht. Het is voor mij nu heel moeilijk om nog iets te regelen voor deze prijs.
Het is niet verplicht, maar wel zo netjes om het te doen.
Als het goed is staat er nu op de profielpagina van de host in de sectie "reviews" ook een mededeling van de annulering. zodat anderen kunnen zien dat de host dit (soms) doet.
NB Wat heb je een "vreemde" accountnaam... Dan krijg je dus dit:
Wat zie je bij mijn naam staan dan?
bedankt voor je reactie. Ik kan zijn pagina nu niet meer vinden, maar ik hou het in de gaten
Als je boeking geannuleerd is, dat weet je toch ook om welke accomodatie cq advertentie het ging ?
Achter je dubbele naam staat een datum (of zoiets).
Airbnb denkt dat het een tel. nr is en zoals je zelf kunt zien in je profiel (zie link in vorig bericht) staat er:
Hi, I’m NaomiNaomi (Phone number hidden by Airbnb)
@NaomiNaomi26-06-19840, ik zou inderdaad even je naam veranderen. Het ziet er op dit moment erg vreemd uit.
Zien jullie nu gewoon Naomi staan?
Ik zie nog steeds hetzelfde @NaomiNaomi26-06-19840. Misschien duurt het even voordat het geüpdatet is.
Oké dan wacht ik het even af. Ik heb het veranderd op Airbnb de app.