Hello everyone I wanna airbnb my room in Eindhoven, but I di...
Hello everyone I wanna airbnb my room in Eindhoven, but I did not get any clear explanation about the regulations in Eindhove...
Hi,
Wij zijn bezig met het uitbouwen van een bnb in Antwerpen centrum. Het is een gebouw met 3 appartementen waarvan 1 nu succesvol op Airbnb staat.
Het loopt zeer goed maar wij kunnen het onderhoud (vooral de schoonmaak) niet langer zelf opvolgen. Iemand hier ervaring mee? Buiten de regio kan je bedrijven vinden voor de uitbesteding, in Antwerpen zelf vind ik er geen.
Doen jullie beroep op een poetsbedrijf? Hoe doen jullie dat met de uren? Onze poetsfirma weigert bv om de bedden op te dekken etc...
Dank voor de hulp 🙂
Grt,
Benjamin
Goeiemiddag,
Bij overnachtingen als huurder in grote steden werd ik al dikwijls onthaald door jobstudenten.
Ik weet niet hoe officieel je alles aapakt maar dat lijkt me wel een haalbare kaart waarmee je volledig in orde bent met rva, belasting, etc
Mvg,
Florian
Ik heb begrepen dat er soms ook via Facebook gezocht wordt naar schoonmakers etc. @Benjamin966
@Benjamin966 wij zijn een bedrijf gevestigd in Antwerpen Deurne en doen al het een en ander aan schoonmaak van verschillende bnb's. Je zou altijd even een keer checken op onze website of stuur een email naar info@j-delta.com. Wij hebben scherpe prijzen en uitgebreide services op maat en hebben al voor vele deze probleem opgelost en komen hier ook goedkoper mee uit.
Laat me wat weten ok
hoi Benjamin, enige tips over welk bedrijf je kunt adviseren ? tx!
** helpt je graag met alles op maae: schoonmaak, beheer, etc.
**Link verborgen - Communitycentrum Richtlijnen
Hi
Misschien kunt U beroep doen op een co-host (die hebben ook de ervaring van Airbnb) voor ondersteuning?, daar kun je kiezen wat je wil uitbesteden in onderling toestemming ;
Groetjes en veel succes,
Patricia.🤗