Boeking geannuleerd maar blijft in agenda staat

Opgelost!
Winny8
Level 1
Hulst, Netherlands

Boeking geannuleerd maar blijft in agenda staat

Hey,

Ik heb onlangs een boeking geannuleerd ( half u na boeking) Ik had de optie direct bevestigen aanstaan. 

Nu hen ik een andere boeking voor diezelfde week maar blijkbaar staat de geannuleerde boeking er nog steeds in... iemand een idee wanneer die boeking er uit gaat?

Mvg 

Winny

Beste Antwoord
Patricia3617
Level 10
Zutendaal, Belgium

Hallo Winny , 

Misschien is het beter om de Helpdesk van abb te raadplegen, ik weet alleen dat er in het algemeen , wanneer je als host een boeking annuleert ( ik bedoel daarmee een echte boeking en geen voorafgaande goedkeuring) , dan blokkeer   AirB&B die datum , omdat als het niet gaat voor die ene personen dan gaat het ook niet voor anderen (discreminatie tegengaan) snap je wel ? 

Daarom om te deblokkeren neem je beter contact met Help van AirB&B,

Ik hoop je daarmee geholpen te hebben ..

2 Antwoorden 2
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Vreemd maar ik zou Airbnb even bellen. Vorige week had ik ook problemen. Iemand wilde betalen maar dat kon niet omdat de data door haarzelf geblokkeerd waren. Vreemd maar uiteindelijk is het via de telefoon opgelost. 
succes!

Patricia3617
Level 10
Zutendaal, Belgium

Hallo Winny , 

Misschien is het beter om de Helpdesk van abb te raadplegen, ik weet alleen dat er in het algemeen , wanneer je als host een boeking annuleert ( ik bedoel daarmee een echte boeking en geen voorafgaande goedkeuring) , dan blokkeer   AirB&B die datum , omdat als het niet gaat voor die ene personen dan gaat het ook niet voor anderen (discreminatie tegengaan) snap je wel ? 

Daarom om te deblokkeren neem je beter contact met Help van AirB&B,

Ik hoop je daarmee geholpen te hebben ..

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf