In onze gemeente, Sudwest-Fryslân, gaat de toeristenbelastin...
In onze gemeente, Sudwest-Fryslân, gaat de toeristenbelasting vanaf 2025 omhoog naar 2,00. Op dit moment is het belastingtari...
Hallo ik wil contact opnemen.
Maar wil nederlandse maar zit met airbnb vab duitsland ik vertrouw die duitsers niet of de mensen daar
Hallo @Loubna11, fijn om te horen dat je al geholpen bent! En wederom ook een goede tip van @Wim-En-Lia0. Dit is inderdaad een bekende scam en gelukkig ben je er niet ingetrapt!
Als je bepaalde dingen niet 100% zeker weet dan kun je altijd even de klantenservice bellen (+31 20 5 222 333) of een bericht hier in de community plaatsen.
Groetjes,
Quincy
Hallo @Loubna11, je kunt contact opnemen met Airbnb Nederland op +31 20 5 222 333.
Zou je kunnen delen wat voor probleem je eigenlijk hebt? Misschien kan ik je hier wel helpen namelijk.
hallo Quincy
ja begrijp totaal niet wil niet scammen of iets heb tot nu toe niks gedaan.
wist niet eens dat dit bestond tot dat ramdom jij zit in london zie ik
cool. ik ben nog in nederland
maar wil jaar of meer in duitsland zijn is belangrijk maar oke ik kreeg random een email in mijn prive mail van een spanische chick die zegt dat ik geld moet sturen naar Airbnb dan krijg haar sleutel via de post seriues zo dom ben ik niet hell no. Ik dacht wt wat is Airbnb now weer dus even zoeken help me wat is het voor bedrijf stuur nooit geld zomaar ja groet loubna
het is al opgelost Quicy heb airbnb in Duitsland zelf gesproken is duidelijk
die mensen die je mailen zijn scammers joh niet in trappen.
groet loubna uit NL
Wij kregen vanmorgen ook weer zo'n vreemde aanvraag, iemand van reisbureau die ik een bericht zou moeten sturen en hij gaf daar op een vreemde manier z'n telefoonnummer bij. Als je op het vlaggetje naast het bericht vd gast klikt kan je aangeven dat je bang bent dat je met een oplichter te maken hebt en kan je hem meteen blokkeren, dat heb ik vanmorgen ook gedaan.
Succes, groetjes Lia
Hoi lia dat niet erg als een nummer geeft alleen advertentie goed lezen en u prive mail niet geven.
Snap ook niet hoe ze aan mijn prive mail komt
@Quincy @Frank68 @Anouska3 @Inge311
Ik heb het HEEL goed gelezen @Loubna11 maar ik wil zulke mensen niet in onze studio ontvangen!! Ze kunnen en mogen me altijd om info vragen maar dan wel gewoon via de berichten inbox van Airbnb, als ze officeel geboekt hebben krijgen ze verdere info via Airbnb. Als gasten bij een aanvraag beginnen met dit soort vragen (zie hier onder) ga ik daar echt niet op in!
(I want to ask you some important questions.Please contact me Wat s ap plu-s fo ur 2 Ze ro sssi*x Zer-o 6 8 Ssii-x F 0ur 6 O-nn*e 6)
Groetjes, Lia
Hallo @Loubna11, ik heb je bericht even naar de Help forum verplaatst, omdat je op een oud bericht gereageerd hebt.
oh oke mijn excuses zag dat ook pas later zag volgende keer kijken bedankt voor jullie hulp en inzicht. moet wel erbij zeggen heb ook goeie vriend in duitsland die zoekt ook. Maar kan ook dat de duitsers hem niet vertrouwen snap je? is zo krom
@Quincy schreef:Hallo @Loubna11, ik heb je bericht even naar de Help forum verplaatst, omdat je op een oud bericht gereageerd hebt.
oke ik begrijp u bezorgheid.
Ja dat zijn inderdaad verdachte vragen kunnen ook asielzoekers zijn?
of mensen illigale
zoals Quincy mooi zei beter kan het via airbnb inbox gaan en dan boeken en je ID naar de host sturen niet via mail of anderen wegen dat is echt gevaarlijk Lia plus Wim veel succes ermee . sommige mensen willen gewoon ergens blijven maakt hun echt niet uit.
ze vertellen dan ook niet wat hun werk is of iets zo raar.
Hallo @Loubna11, fijn om te horen dat je al geholpen bent! En wederom ook een goede tip van @Wim-En-Lia0. Dit is inderdaad een bekende scam en gelukkig ben je er niet ingetrapt!
Als je bepaalde dingen niet 100% zeker weet dan kun je altijd even de klantenservice bellen (+31 20 5 222 333) of een bericht hier in de community plaatsen.
Groetjes,
Quincy
Helaas is airbnb telefonisch niet bereikbaar. Ik heb een lopende schadeclaim die door de verzekeraar is goedgekeurd alleen ben ik nog in afwachting van airbnb die het moet verwerken. Ik heb diverse mailen via helpcentrum een bericht verstuurd alleen het dossier wordt gelijk afgesloten met het bericht dat ik gecontacteerd word zodra iemand beschikbaar is.