Felicitaties aan onze Airbnb Superhosts - April 2025!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Felicitaties aan onze Airbnb Superhosts - April 2025!

Airbnb Superhost April 2025.jpg

Hallo allemaal,

Graag wil ik alle nieuwe Superhosts in het Communitycentrum feliciteren! Het is een genoegen om jullie bij ons te hebben 🤗

Terwijl we jullie prestaties en Superhost status erkennen, vergeet niet dat we hier zijn om jullie te helpen met alle uitdagingen of moeilijkheden die jullie tegenkomen op jullie reis. Het maakt niet uit wat de vraag of het probleem is; als je op zoek bent naar hulp, aanbevelingen, tips of wat voor advies dan ook, dan ben ik blij je te kunnen vertellen dat dit jouw plek is! 🏡

We horen ook graag van jou. Van onvergetelijke ervaringen tot waardevolle inzichten die je in de loop der jaren hebt opgedaan, we willen het weten!

Heb je tips voor aankomende hosts of Superhosts? Welke aspecten van het hosten brengen jou het meeste plezier?

Nogmaals gefeliciteerd en alvast een fijn weekend toegewenst! 🎉 🎊

Quincy

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

8 Antwoorden 8

Superhost zien we als een blijk van erkenning voor onze inspanningen. We proberen onze uiterste best te doen om de woning zo perfect mogelijk klaar te maken voor de komst van de gasten.

Ook vinden we het belangrijk om de gasten zo veel mogelijk vooraf info te verstrekken.

Bedankt aan de gasten die dit waarderen.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Annie2001, van harte gefeliciteerd! 🎉

Heb je tips voor aankomende hosts of Superhosts? Welke aspecten van het hosten brengen jou het meeste plezier? 🙂

-----

Ik ontdek nu pas deze community hoewel we al meerdere waarderingen kregen, allemaal dankzij onze lieve gasten.

De eerste waardering die we kregen was ik emotioneel, naast de vele mooie recensies van onze gasten was dit als de kers op een lekkere taart. Fijn!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welkom bij de community @Kitty131😊 Superleuk om te horen dat jullie al zoveel mooie waarderingen hebben gekregen van jullie gasten. Die eerste waardering raakt je echt, hè? Het laat zien hoeveel impact jullie hebben op jullie gasten. Super dat jullie nu ook deel uitmaken van deze plek. Hier kunnen we allemaal van elkaar leren en ervaringen delen.

Heb je tips voor aankomende hosts of Superhosts?👀

Kijk er naar uit om meer van jullie te horen en te leren en nogmaals welkom!

Quincy

-----

Petra913
Level 1
Schin op Geul, Netherlands

Super tof dat ik Superhost ben! Ik kom eens een kijkje nemen hier op de community, je kunt altijd jezelf nog verbeteren en van anderen leren 🙂

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Gefeliciteerd met het behalen van Superhost-status, wat een geweldige prestatie @Petra913!

Super dat je de community komt verkennen😊 Hier zul je vast veel interessante tips en tricks vinden, en natuurlijk is het altijd fijn om te leren van de ervaringen van anderen😊Als vraag heb ik: heb je tips voor aankomende hosts of Superhosts?  

Veel plezier met het uitwisselen van ideeën en het opdoen van nieuwe inzichten!👀

Fijne weekend alvast!

Quincy

-----

Laura8143
Level 1
Gelderland, Netherlands

Jeeej ook hier superhost door een geweldige schoonmaakster die echt zorgt voor ons huisje :-))) super blij mee!

Paul-En-Helena0
Level 1
Sint Jacobiparochie, Netherlands

Erkenning als superhost is een leuk streven en geeft gasten de zekerheid dat het gekozen verblijf een goed verblijf is. 

Zelf vind ik het fijn om gasten een mooie verblijsplek te gunnen. 

Men kijkt uit naar een ontspannen uitje en dat mag dan ook wel gefaciliteerd worden met een verblijf wat zorgvuldig voorbereid is. 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf