Hallo allemaal
We zijn verheugd om de 9e stad in onze ...
Hallo allemaal
We zijn verheugd om de 9e stad in onze "Stad van de Maand" serie met jullie te delen!
Deze maand zette...
Dag allemaal
Ik krijg de laatste tijd steeds berichten van mensen dat ze niet kunnen boeken
Ze reserveren, maar bij betalen loopt het vast en kunnen ze niks meer
Bij mij staat de datum dan op rood "in afwachting van betaling " maar die lukt dus juist niet
Na een tijdje is dat weg en dan proberen ze het opnieuw maar hij blijft vast lopen
Uiteraard contact opgenomen met airbnb, maar die willen dat de klant contact met hun opneemt, die inmiddels al via booking.com hebben geboekt
Ook vragen ze om reservering nummer, maar ze hebben niet kunnen reserveren, dus dat heb ik niet
Heb meerdere chalets, en heb het nu bij twee al meegemaakt
Ben dus gewoon niet te boeken, en airbnb wil nu dat ik feedback stuur zodat zij kunnen blijven verbeteren?
Dit is nu de derde keer dat ik hulp vraag en het gewoon niet krijg
Heeft 1 van jullie dit misschien ook eens meegemaakt?
Gr Nancy
Hallo @Nancy1484, de reden dat Airbnb de klant vraagt om contact met hen op te nemen is omdat er hoogstwaarschijnlijk iets mis is met de betaalmethode van de klant bijv. geld kon niet afgeschreven worden.
Ik zie dat je in het verleden reserveringen hebt gehad die gewoon normaal afgerond zijn. Heb je op dit moment weer nieuwe reserveringsaanvragen waarbij dit nog steeds gebeurt?
Bedankt voor je bericht
Ik verhuur al twee jaar zonder problemen
Nu in korte tijd 3x ,dus vond dat zorgelijk
Ze wilde mij weer afschepen met de feedback link, maar heb daar geen genoegen mee genomen, eerst kwam ze met oplossingen die er totaal niks mee te maken hebben, en toen de link, en toen werd ik link.
Heb onderhand gesmeekt of ze mij wilde helpen, en toen is ze er ingedoken 🙏
Het ligt aan de bank van die mensen, ik ga nu even na of het om dezelfde bank gaat
Niet dat het iets oplost
Heb nu niks lopen met dat probleem, ze hebben of via booking geboekt of rechtstreeks bij mij
Via informatie verzoek brengen ze mij op de hoogte, maar er zijn waarschijnlijk ook mensen die gewoon afhaken
Gr Nancy
Het gaat ws om betalingen dmv Ideal ?
Die zijn soms inderdaad problematisch, vooral als men het via mobiel (de app) doet.
Ik had onlangs ook een gast die het na 3 pogingen opgaf.
De (tijdelijke) oplossing is: vraag de gast om een computer te gebruiken (ipv een mobiel) en boek cq betaal via de website (ipv via de app)
Dag Emiel
Daar zit wel wat in ja
1 gast gaf aan dat ze de ap opnieuw had opgestart
Ga dat inderdaad melden als het weer gebeurd
Bedankt voor het reageren
Gr Nancy
Hallo @Emiel1 @Nancy1484 @Quincy
Wij hebben dat probleem ook al een paar keer gehad en als gasten de gasten service bellen krijgen ze geen antwoord waar ze wat mee kunnen of er wordt gezegd dat ze teruggebeld worden maar dat gebeurd dan helaas niet... Mocht het weer gebeurden zal ik zeker de tip van Emiel gebruiken!
Fijn weekend allemaal,
Lia
Dat probleem heb ik zelf ook als ik de helpdesk nodig heb
Meestal gaan ze dan bellen, nou kan best goed Engels maar dit is niet te doen, dus vraag nu om een bericht en geef aan dat ik niet gebeld wil worden
Ga zeker de tip van emiel melden aan mijn gasten, doe het ze niet aan de klantenservice te laten bellen😅
Gr Nancy