Houdoe & bedankt! ‌👋‌

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Houdoe & bedankt! ‌👋‌

Hallo allemaal,

Ik wil graag wat nieuws met jullie delen over een verandering in het Communitycentrum. 

Ik weet dat sommigen van jullie @Sybe al kennen kennen 👀, en dus zou ik hem graag officieel willen verwelkomen omdat hij fulltime aan de slag gaat als Community Manager in onze geweldige NL community!

Dit is geen vaarwel van mij, want ik zal zo nu en dan even terugkomen om hallo te zeggen!

Graag een warm welkom aan Sybe! 🎉

via GIPHY

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

12 Antwoorden 12
Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Bedankt voor de intro @Quincy !

Jullie hebben mij waarschijnlijk al eens eerder voorbij zien komen zoals Quincy al zei. Ik ben Sybe, voorheen Community Manager op de Engelstalige CC, en ik kom nu gezellig bij jullie rondhangen!

Ik ben van origine Zeeuws, geboren en getogen in het prachtige, stille, afgelegen (en toch enigszins geïsoleerde) Zeeuwsch-Vlaanderen. Ik heb 5 jaar in Londen gewoond en ben nu sinds afgelopen november weer terug in ons kleine landje, dus laat het me gerust weten als ik ergens een taalfout maak! Mijn hobbies en interesses variëren gigantisch, maar ik heb ze geprobeerd hieronder wat op te sommen voor jullie:

• Ik hou van gamen en speel veel verschillende spellen, zowel op PS4 als PC
  • Vaak ben ik met mijn handen bezig en ik vind het erg leuk om dingen te maken, bijvoorbeeld knutselen of houtbewerking, breien (van oma geleerd) of naaien (de trui op mijn profielfoto heb ik zelf gemaakt), etc
  • Ik hou van koken! Of ja… ik hou van eten. En om lekker te eten moet je goed kunnen koken!
  • Talen en culturen interesseren me heel erg en ik vind het fantastisch om erover te leren

Kort gezegd, ik weet mij wel te vermaken! Als laatste zou ik jullie graag willen laten kennismaken met mijn lieve kat, Okke. Eigenlijk is hij best wel een humeurig typetje, maar ik zou me geen beter huisdier kunnen wensen.

Sybe4_0-1642592542293.jpeg

Maar genoeg over mij. Ik kijk ernaar uit om jullie ook te leren kennen! @Emiel1 @Katja202 @Bob297 @Mirjam0 @Mieke0 @Wim-En-Lia0 @Kirsten266 en iedereen die ik vergeten ben. 😃

-----

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Wederom welkom @Sybe en een soort van tot ziens voor @Quincy dan. 

Quincy, gefeliciteerd met je nieuwe stap! 

Hier ook een Zeeuwse trouwens. Vanuit Goes ben ik langzaamaan naar Noord Holland verhuisd. En af en toe kom ik nog even buurten in Vogelwaarde. 

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Kirsten266 Vogelwaarde ben ik heel vaak geweest, altijd gezellig in 't Karrewiel! 

Dat steeds verder naar het noorden herken ik ook, al is van Hulst naar Terneuzen niet heel ver noord. 😜

-----

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dankjewel @Kirsten266! Ik ben overigens nog wel bij Airbnb, maar zal meer gefocust zijn op de Engelstalige community 😊

Ik kan met een gerust hart zeggen dat jullie in goede handen zijn met @Sybe 🙏

-----

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Gefeliciteerd en veel succes @Quincy 

Mieke0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Welkom@ Kun je alles vanuit Zeeland doen?

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Welkom en gefeliciteerd @Sybe 

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Hai @Sybe Welkom, Gezellig. CU Around!!!!! 😉🌻

Groetjes Katja
Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Quincy Overloper 🤣🤣🤣

Nee hoor!!!! Hihi .... heel veel succes, plezier en dank je voor alles.

........  Ennuh als het daar niet leuk is mag je best terugkomen hoor.....

Houdoei!

Groetjes Katja
Patricia3617
Level 10
Zutendaal, Belgium

Hoihoi welcom @Sybe , ByeBye Quincy 😀; lol

Nee nog altijd zeer tevreden met jullie beide 😉😊 

Mirjam0
Level 10

Welkom @Sybe  en @Quincy  bedankt voor de prettige samenwerking!

Mieke0
Level 10

Hallo Quincy,

Lees het pas vandaag al had ik via Sybe het wel gehoord/gelezen. Jij veel plezier op je nieuwe plek en wie weet komen we elkaar weer eens tegen op een bijeenkomst. Blijf je wel in Londen?

Mieke

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf