Hallo allemaal! Met de komst van het nieuwe jaar is het de ...
Laatste reactie
Hallo allemaal! Met de komst van het nieuwe jaar is het de perfecte tijd om na te denken over wat we willen bereiken. Wat zi...
Laatste reactie
Hallo allemaal,
Ik wil graag wat nieuws met jullie delen over een verandering in het Communitycentrum.
Ik weet dat sommigen van jullie @Sybe al kennen kennen 👀, en dus zou ik hem graag officieel willen verwelkomen omdat hij fulltime aan de slag gaat als Community Manager in onze geweldige NL community!
Dit is geen vaarwel van mij, want ik zal zo nu en dan even terugkomen om hallo te zeggen!
Graag een warm welkom aan Sybe! 🎉
Bedankt voor de intro @Quincy !
Jullie hebben mij waarschijnlijk al eens eerder voorbij zien komen zoals Quincy al zei. Ik ben Sybe, voorheen Community Manager op de Engelstalige CC, en ik kom nu gezellig bij jullie rondhangen!
Ik ben van origine Zeeuws, geboren en getogen in het prachtige, stille, afgelegen (en toch enigszins geïsoleerde) Zeeuwsch-Vlaanderen. Ik heb 5 jaar in Londen gewoond en ben nu sinds afgelopen november weer terug in ons kleine landje, dus laat het me gerust weten als ik ergens een taalfout maak! Mijn hobbies en interesses variëren gigantisch, maar ik heb ze geprobeerd hieronder wat op te sommen voor jullie:
Kort gezegd, ik weet mij wel te vermaken! Als laatste zou ik jullie graag willen laten kennismaken met mijn lieve kat, Okke. Eigenlijk is hij best wel een humeurig typetje, maar ik zou me geen beter huisdier kunnen wensen.
Maar genoeg over mij. Ik kijk ernaar uit om jullie ook te leren kennen! @Emiel1 @Katja202 @Bob297 @Mirjam0 @Mieke0 @Wim-En-Lia0 @Kirsten266 en iedereen die ik vergeten ben. 😃
@Kirsten266 Vogelwaarde ben ik heel vaak geweest, altijd gezellig in 't Karrewiel!
Dat steeds verder naar het noorden herken ik ook, al is van Hulst naar Terneuzen niet heel ver noord. 😜
Dankjewel @Kirsten266! Ik ben overigens nog wel bij Airbnb, maar zal meer gefocust zijn op de Engelstalige community 😊
Ik kan met een gerust hart zeggen dat jullie in goede handen zijn met @Sybe 🙏
Welkom@ Kun je alles vanuit Zeeland doen?
@Quincy Overloper 🤣🤣🤣
Nee hoor!!!! Hihi .... heel veel succes, plezier en dank je voor alles.
........ Ennuh als het daar niet leuk is mag je best terugkomen hoor.....
Houdoei!
Hallo Quincy,
Lees het pas vandaag al had ik via Sybe het wel gehoord/gelezen. Jij veel plezier op je nieuwe plek en wie weet komen we elkaar weer eens tegen op een bijeenkomst. Blijf je wel in Londen?
Mieke