Hi @Kimmie7
Deze reactie is waarschijnlijk rijkelijk laat. Maar is het mogelijk dat je de gasten ontvangt? Want dan kan je dit soort dingen bij aankomst gelijk afhandelen. Zo van ... " och jeutje ik zie dat jullie met zijn 6-en zijn, nou zal ik voor jullie even een wijziging maken van de reservering? Dan kunnen we dit gelijk via Airbnb oplossen en dan is dat gelijk opgelost en kunt u lekker gaan genieten zonder hier nog verder over te hoeven nadenken. J a ik snap best dat die aantallen er af en toe zo bij inschieten, maar dat geeft niet hoor. Dit is zo opgelost. " Zo laat je je gasten in hun waarde, denk je in oplossingen ipv in problemen. Ook al heeft een gast dat misschien expres gedaan ... ik ga er altijd liever vanuit dat het een per ongeluk is en het oplossen als een per ongelukje maakt dat je gasten je sneller positief zullen beoordelen. Je helpt ze tenslotte met het per ongelukje helemaal voor ze op te lossen door de wijziging voor ze klaar te zetten en het enige wat ze daarna hoeven doen is accepteren en betalen. Jij je geld, gast in waarde gelaten en waarschijnlijk blijft je review gewoon in tact.
Om het u nog op te lossen is denk ik de enige manier om het via het Airbnb support te doen, als er dan een review komt uit wraak, dan weet Airbnb support exact wat er speelt.
Wat ik zou doen: Ik zou deze helemaal laten gaan. Niets mee doen, ook al wil je dat wel. Ik zou het aan de voorkant inrichten zodat het niet weer kan gebeuren. Zeg maar door de gasten te ontvangen.
Groetjes Katja