Onterechte annulering

Lucy838
Level 2
Kloetinge, Netherlands

Onterechte annulering

Vandaag is me iets vervelends overkomen. Ik heb voor het eerst sinds 9 jaar, gasten gehad, moeder en hoogzwangere dochter die geannuleerd hadden  en het hele bedrag hebben teruggehad. Het was gister erg warm en ze kregen te maken met onweersbeestjes in huis. Waarschijnlijk door de openstaande deuren naar binnen gevlogen.  Afspraak gemaakt gisteravond, maar ze waren er niet, sleutel meegenomen. Dus kon ik het niet bekijken. Nu heb ik al 140 goede review. De gasten 0. Toch krijgen ze gelijk.  Zou slecht zijn voor de gezondheid en voor hetzelfde geld wel bloedzuigers zijn. Kheb overigens 0 beestjes gezien vandaag. Ben zo gefrustreerd. Heb zo het gevoel dat airbenb alleen de gast zijn verhaal hoort. Moest het even kwijt.  Wat kan ik doen  

3 Antwoorden 3
Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Ohhh dat is zo niet leuk! Ik wou dat ik enorm veel tips had voor je, maar ik vrees dat ik geen 1 heb. Het enige wat ik kan zeggen is als je al zoveel reviews hebt dan zullen mensen die ene diskwalificeren als …. Oh dat was kennellijk een muggenzift klant en er niet eens een tweede keer naar kijken. 140 😁 tegen 1 😱 ik zou ten alle tijden absoluut gewoon bij je boeken. 

Groetjes Katja
Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

erg vreemd dat ABB niet eerst contact met jou opneemt. Voor hetzelfde geld zegt een gast zomaar wat. Bloedzuigers zitten toch alleen in het water? Als een gast een opmerking heeft, dan moet de verhuurder toch eerst in de gelegenheid gesteld worden dit vast te stellen en op te lossen?
Ik zou contact opnemen met ABB

Mieke0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Direct Airbnb bellen op 020 5222 333; of anders via de helpdesk op het platform middels een bericht met vermelding van het reserveringsnummer. Ik begrijp echter niet waarom je zelf geen sleutel hebt om naar binnen te gaan; het mag alleen met toestemming dat wel maar dit is een noodsituatie en werkt iets anders. Ze is hoogzwanger en dus moet je kunnen checken wat er precies aan de hand is om je gasten het beste te helpen.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf