Probleem met korting aanpassen

Probleem met korting aanpassen

Ik heb een foutje gemaakt en 90% korting en zou deze graag willen aanpassen weet iemand idee waar ik het kan aanpassen

5 Antwoorden 5
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Anzhela4 

 

Ik zie in je advertentie dat het maandkorting betreft.

 

Als je niet 90% hebt ingesteld in sectie "maandkorting", dan heb je waarschijnlijk voor bepaalde maanden een vast (laag) bedag ingevuld.  Controleer dat en verwijder deze bedragen of pas ze aan naar juiste bedragen.

Hoi,

 

Ik heb 3 advertenties.  2 ervan altijd prima. Maar bij een is het maandtarief altijd 1113 euro, wat ik ook aanpas in de korting op lange verblijven.  Mijn nachttarief is 107. Ik wil niet verhuren voor het eerste bedrag. Al vele contacten met Aibnb verder. Ze verwijzen me telkens naar hetzelfde,  maar het lost niets op. Wie kan mij helpen? 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

Bob297_0-1658389723859.png

Heb je misschien beide velden ingevuld?

Of is er misschien een combinatie met:

Bob297_1-1658389790173.png

@Ellen875 @Anzhela4 

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Ellen875 

 

Hetzelfde antwoord als van mij hierboven:

Je hebt waarschijnlijk vast maandtarief ingesteld voor bepaalde maanden.

 

Klik in sectie  "maandkorting" op "Aangepast tarief voor een bepaalde maand instellen"

Dan zie je de schermafdruk in het bericht van @Bob297

 

Check of er voor bepaalde maanden bedragen zijn ingevuld  en verwijder deze.

Hoe kom ik bij de maandkorting? Ik ga naar tarief instellingen en volgens naar de korting voor langere verblijven.  Dan kan ik uitsluitend korting per week en maand invullen.  Daar staat geen korting in. Ik zie geen knop met speciale maandtarieven. 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf