Recensie niet zichtbaar

Opgelost!
Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Recensie niet zichtbaar

Haai,

ik heb n vraagje. Ik ben nieuw en heb inmiddels twee recensies. Ik zie ze wel in mijn advertentie, maar niet vermeld in de overzichten van alle advertenties. Zoals wel bij de andere advertenties van andere hosts. Weet iemand hoe dat kan?

dank

groetjes katja 

Groetjes Katja
Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Katja202 

Ik zie de 2 recencies zowel in je profiel als op je homepage staan, dus begrijp niet helemaal wat je bedoeld met "maar niet vermeld in de overzichten van alle advertenties"

Toegevoegd:

Je bedoeld ws de lijst van zoekresultaten, daar staan ze inderdaad niet vermeld. Misschien omdat 2 reviews nog te weinig zijn om een gemiddelde "rating" (de sterren) af te kunnen geven ?

Overigens staat je huisje in de zoekresultaten wel op nr 2 (van 96 advertenties) , als zonder gewenste data en filters gezocht wordt in de plaats Ruinen !

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Katja202 

Ik zie de 2 recencies zowel in je profiel als op je homepage staan, dus begrijp niet helemaal wat je bedoeld met "maar niet vermeld in de overzichten van alle advertenties"

Toegevoegd:

Je bedoeld ws de lijst van zoekresultaten, daar staan ze inderdaad niet vermeld. Misschien omdat 2 reviews nog te weinig zijn om een gemiddelde "rating" (de sterren) af te kunnen geven ?

Overigens staat je huisje in de zoekresultaten wel op nr 2 (van 96 advertenties) , als zonder gewenste data en filters gezocht wordt in de plaats Ruinen !

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Aha daar had ik nog niet aan gedacht. Thanks

Groetjes Katja

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf