Hallo allemaal! Met de komst van het nieuwe jaar is het de ...
Laatste reactie
Hallo allemaal! Met de komst van het nieuwe jaar is het de perfecte tijd om na te denken over wat we willen bereiken. Wat zi...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Hallo Quincy,
Ik heb inderdaad wel een vraag. Een potentiele gast informeerde of hij 10 nachten kon blijven, maar ik accepteer max 2 nachten. Hij reserveerde vervolgens voor 2 nachten. Ik heb die echter niet via email ontvangen, wel een aansporing om te zeggen of ik hem nu accepteerde of weigerde. Ik weigerde en zag pas daarna zijn feitelijke aanvraag. Ik heb nog wel gereageerd dat 2 nachten ok is, maar de weigering is daarmee niet teruggedraaid. Is hier nu of in de toekonst iets aan te doen?
Groet,
Katja
Als je de aanvraag kon accepteren of weigeren, dan kon je uiteraard ook zien hoe deze aanvraag eruit zag.
Na een "spijt"weigering kun je:
- de gast vragen nogmaals te boeken, zodat je alsnog kunt accepteren
Of
- de gast een speciale aanbieding sturen en hopen dat ie die accepteerd binnen de gestelde tijdslimiet (24 uur)
Hallo Emiel,
Bedankt, ik heb direct na mijn vergissing een berichtje gestuurddat hij na de wijziging wel welkom is maar daarop heeft jhijniet gereageerd, dus ik vroeg me af of hij die wel ontvangen had.
Nee, helaas niet Quincy. Ik neem aan dat hij al iets anders gevonden heeft waar hij 10 dagen kan blijven.
groet,
Katja