Waar geef je geld aan uit als Host?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Waar geef je geld aan uit als Host?

Quincy_0-1660837954464.jpeg

Hallo iedereen,

Als je begint met verhuren, is het niet altijd gemakkelijk om te weten wat je moet kopen en waaraan je geld moet uitgeven om ervoor te zorgen dat je een mooie en aantrekkelijke advertentie hebt. Er zijn natuurlijk ook veel kosten mee gemoeid, wat alleen maar nieuwe vragen oproept.

Voor degenen onder jullie met ervaring, die weten waarin ze moeten investeren voor hun huis en welke kosten de moeite waard zijn (bv. een klusjesman of schoonmaker, of misschien een tuinman als je tuin te ingewikkeld is om zelf te onderhouden), zijn de zaken minder ingewikkeld. Maar niet iedereen doet dat.

Dus waarom deel je je ervaring niet? Wat is volgens jou de moeite waard om geld aan uit te geven als Host voor je advertentie? Wat vindt je onnodig of overbodig wat de uitgaven betreft?

Ik hoor graag van jullie!

Quincy 

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

22 Antwoorden 22
Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

Een goede matras, fijne handdoeken, uitstekende schoonmaak.
MInstens net zo belangrijk: investeren in kwaliteit contact met gasten voor, tijdens en na hun verblijf

Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Eens!!!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dat is inderdaad erg belangrijk @Bob297

-----

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Hai Allen,

Ik sluit me helemaal aan bij de handdoeken en de bedden. Dat is een MUST!!!!! Verder hebben wij nog geld gestoken in een goede douch. Een overheerlijke regendouche. Met een trucje in de aanleg van de waterleiding 😉 nl eerst een dikkere leiding en vlak voor die uitkomt in het verblijf overgaan naar een smallere leiding, waardoor de water druk wat wordt verhoogd en dat bij een regendouche is zo fijnnnnnnn. Gelukkig valt het ook op bij de gasten. Veel geven aan er niet meer onder vandaan te willen. Oeps dat is dan energie technisch weer net zo handig. Nou ja, als ze maar genieten toch.

Groetjes Katja
Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Grappig dat je dat meldt. Hier ook een super regendouche. Waarom? Vreselijke hekel aan douches waar je onder heen en weer moet lopen om nat te worden.  Meld dat bij ontvangst en krijg altijd de non verbale reactie, fijn dat waardeer ik... Er zit een boiler in mijn hut van 120 liter. Dus na 14 minuten is het warme water op. Vermeld dat ook. Ecologisch verantwoord toch? Ouderen snappen het, de jonge generatie inmiddels ook. Detail bij boiler is wel, overloop naar buiten geleiden want anders horen de gasten water druppelen wanneer de boiler zich vult. En, schaf een rvs boiler of een koperen aan, geen metalen. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat. 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ooh heerlijk zo'n regendouche @Katja202

-----

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo allemaal, leuk om te lezen dit. Hier is het eigenlijk en beetje hetzelfde wat betreft matrassen, elektrische lattenbodems, tv kan met de muursteun gedraaid worden van zithoek naar het slaapgedeelte enz. Er staan verse bloemen, in de badkamer is ook shampoo, douche crème, conditioner, tandpasta, tissues aanwezig en in de (complete) keuken staat er een mandje met olie, azijn en kruiden, is er koffie, thee, een fles wijn, frisdrank en als er kleine kinderen bij zijn een pak melk. Maar het allerbelangrijkste vinden wij ook net als jullie dat alles heel schoon is en onze vriendelijkheid / gastvrijheid naar de gasten toe zodat ze terug kunnen kijken op een fijn verblijf in onze studio.

Groetjes Lia

Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Ga er nog één ding over zeggen en dan hou ik op.  TV registraties over AIRB, mensen die een wedstrijdje doen, hebben me geërgerd.  Volgens mij moeten we de strijd met luxe hotels niet aangaan voor de hoofdprijs.  Ik hecht aan een bewust amateuristische aanpak. Location above luxury en ervoor zorgen dat je duidelijk een privé onderneming bent die faciliteert vanuit hobby. 

Heb een idee om over na te denken.

Ben in december en januari dicht vanwege hoge kosten energie.

Wie uit de community voelt ervoor om een weekend gratis te verblijven in mijn hut met als doel, feedback? En dit in ruil met een verblijf in uw AIRB met gratis feedback? Hond, mits labrador-achtig, van harte welkom. 500 m van strand in Ouddorp.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf