Hello everyone I wanna airbnb my room in Eindhoven, but I di...
Hello everyone I wanna airbnb my room in Eindhoven, but I did not get any clear explanation about the regulations in Eindhove...
Hallo allemaal,
Naarmate onze wereld evolueert en technologie steeds meer in ons leven wordt geïntegreerd, gebruiken velen van ons die technologie om ons leven gemakkelijker en veiliger te maken.
Zo kunnen we bijvoorbeeld met één druk op de knop zien of onze gasten hebben ingecheckt, afhankelijk van welke veiligheidsmaatregelen je gebruikt (bijv. smart lock). Misschien heb je zelfs al een melding op je telefoon ontvangen om je hiervan op de hoogte te stellen!
In mijn omgeving heb ik de populariteit van deurbelcamera's opgemerkt. Het installeren van zo'n apparaat biedt toch wel enige vorm van veiligheid en gemak, aangezien je met sommige deurbelcamera's kunt communiceren als je niet thuis bent! Maar hoewel het geweldig is om over technologie te beschikken, begrijp ik dat technologie soms niet altijd in een huis kan worden toegepast.
Wat doe jij om je woning veilig te houden, en welke tips zou je delen met andere hosts?
Ik kijk uit naar jullie reacties 😃
Quincy
Ik check de mensen zelf in en heb zicht op hun vervoersmiddelen
Ja dat doen wij ook zodat we zien wie er binnen komt en in de ochtend brengen we het ontbijt en kunnen daardoor meteen een kijkje in de studio nemen 😉
Nee ik ben nu een jaartje aan het hosten en gelukkig geen problemen gehad.
Als ik zelf geen zicht zou hebben op mijn accommodatie dan zou ik wel camerabewaking gebruiken zodat je nog enigszins zicht kan hebben
Gelukkig! Ik Host op dit moment niet, maar ik zit er wel over na te denken om een soort videodeurbel aan te schaffen @Kirsten266 😃