Hallo allemaal, We zijn net een B&B begonnen en vroegen ons ...
Laatste reactie
Hallo allemaal, We zijn net een B&B begonnen en vroegen ons af wat de regels qua belastingaangifte zijn in Nederland.De regel...
Laatste reactie
Hallo allemaal,
Sinds enkele weken zien de meesten van ons alleen nog maar uitzicht vanuit ons raam, balkon, terras of tuin.
Ik woon in het centrum van Londen, en de ramen in de woonkamer kijken uit op een drukke straat waar nu bijna geen verkeer meer is. Beide slaapkamers aan de achterkant kijken uit over een aantal tuinen van buren die op de begane grond wonen. Dit is eerlijk gezegd niet de meest spectaculaire uitzicht, maar ik probeer wel zo nu en dan om naar buiten te gaan om een frisse neus halen (60 min), omdat ik geen tuin of balkon heb!
Wat is jouw uitzicht?
Heerlijk zo in de stad @Quincy !
Heel anders dan bij mij. Ik loop net naar binnen voor de schoonmaak voor de volgende gasten. Hier dus een heel ander uitzicht!
*oh, volgens mij lukt het niet om de foto te uploaden vanaf mijn smartphone
Zeker @Sina25. Maar het zou ook wel lekker zijn om even ergens dicht bij een bos te zijn :-).
Is alles nog gelukt met het voorbereiden voor je volgende gasten? Jammer dat het niet werkt om een foto te uploaden vanaf je telefoon!
Super dat je weer gasten ontvangt @Sina25 bij ons loopt het nu (na alle annuleringen) weer een beetje.
Wat een fijn uitzicht heb jij @Quincy best speciaal nu het zo stil op straat is. Jammer dat je geen balkon of tuin hebt maar wel heerlijk dat er een bos dichtbij is.
Wij hebben een drive-inn woning en wonen boven waar we voor en achter ook een balkon hebben, onze Airbnb studio is beneden en komt uit op de achtertuin en aan de voorkant kijken we naar de dijk.
Fijne dag,
Lia
Wat fijn zeg @Wim-En-Lia0! Het ziet er lekker rustig uit :-). Ja, inderdaad erg jammer dat ik geen balkon/tuin heb! Ik ga binnenkort verhuizen en dan heb ik gelukkig wel eindelijk een balkon.
Dit was mijn uitzicht toen ik nog in Edinburgh woonde.
WOW dit is wel een heel mooi rustgevend uitzicht @Quincy Maar fijn dat jullie straks een ook balkon hebben vooral nu er zoveel mooie dagen en avonden aankomen om lekker buiten te kunnen zitten.
Haha, ik zit te knoeien met het posten van de foto!
Zo leuk die foto´s van jullie @Quincy en @Wim-En-Lia0 , dus hierbij die van mij dus.
Dit was het uitzicht toen ik ging schoonmaken.
Wat er met de reserveringen hier gebeurt is echt bizar. Na alle annuleringen in maart en april krijgen we nu de ene na de andere reservering! Hopelijk gaat het bij jullie ook zo goed!
Fijn weekend!
Groeten,
Sina
Toe maar hoor @Sina25! Erg fijn zo in het bos.
Erg onverwachts met de reserveringen. Ik hoop dat je er velen meer bij zult krijgen komende periode!
Wat een super uitzicht @Sina25 , logisch dat gasten graag bij jullie willen boeken, wat een heerlijke plek!
Fijn weekend,
Lia