Wat zijn je meest memorabele Hosting verhalen?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat zijn je meest memorabele Hosting verhalen?

Quincy_0-1657281998804.jpeg

Hallo allemaal,

Of je nu voor het eerst als Host aan de slag gaat of je appartement/huis voor de 800ste keer hebt schoongemaakt, we hoeven ons niet lang achter de oren te krabben om ons een geweldig en onvergetelijk verhaal uit onze Hospitality carrière te herinneren. In de meer dan 5 jaar dat ik hier op het Communitycentrum werk, heb ik veel verhalen gehoord die me soms erg verbazen!

Ik zou het leuk vinden om jullie meest geweldige onvergetelijke verhalen te horen!

Ik zal alvast een aantal Hosts taggen 😉

Quincy

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

11 Antwoorden 11
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Wim-En-Lia0 @Kirsten266 @Katja202 @Klarieke0 @Sineke0 @Emiel1 @Mirjam0 @Mieke0 ik ben benieuwd naar de verhalen die jullie te vertellen hebben 👀

-----

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hai @Quincy  Wij hadden een gast die nog 2x terug kwam ivm zijn werk. Die slingers voor 1 van ons ophing met een verjaardag en een bos bloemen en bonbons gaf en die bij het laatste bezoek aan ons vertelde dat ze zelf een B&B gingen beginnen! 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hey, wat gaaf @Wim-En-Lia0! 😊

-----

Klarieke0
Level 7
Koekange, Netherlands

Hoi @Quincy het allerfijnste is dankbare gasten. Zoals dat stel waarvan de auto een defect kreeg. We verwezen naar de dorpsgarage en daar waren ze zo gelukkig mee! Hij had groene vingers en lapte al mijn planten op en zij hield van poetsen dus alles was brandschoon bij uitchecken. Zo wil ik ze vaker 🤣

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat fijn zeg! 😂 @Klarieke0 

-----

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Een moeder en dochter die vanuit Zwitserland naar ons redelijk afgelegen tiny house kwamen. Zij waren hun rijbewijs vergeten en konden dus geen auto huren volgens plan. 

Daarna was het dat weekend chaos met de treinen die vanwege een storing niet reden. Ze zijn uiteindelijk ergens in het dorp beland met een bus waar wij ze op hebben gehaald. 

De rest van hun tweedaagse verblijf heeft het pijpenstelen geregend 🙈

Ik had echt medelijden en heb ze opgehaald en naar het treinstation gebracht. 

De verwarming  hebben ze op 34 graden gezet tijdens hun gehele verblijf.

Maar ze komen graag nog eens terug 🙂 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Jeetje, 34 graden? 😩 Wel enorm aardig van je om ze op te halen ❤️ @Kirsten266 

-----

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Of iemand die zijn jaarplanning van een bedrijf bij ons kwam maken tijdens de jaarwisseling en werkelijk alle ramen van het huisje tot boven in de punt had voorzien van flipoverpapier.

De buren verderop snapten er niets van. Gelukkig heeft hij de ramen weer netjes achtergelaten maar een vreemd gezicht was het wel. 

En ja... Ik word ook gelukkig van mensen die de boel weer helemaal fris achter laten. Voor de categorie netheid zou ik daarom wel een gouden ster willen kunnen geven.  

Lisette51
Level 3
Koksijde, Belgium

Onze woning wordt veelal verhuurd voor familiefeesten, dat zijn steeds mooie dankbare momenten. Maar 1 waar wij nog vaak aan terugdenken: 6 maanden op voorhand was er een reservatie voor 90ste verjaardag van 'opa' te vieren, iedereen van de familie zou afkomen. Meerdere vakantiewoningen heb ik nog moeten regelen want ze kwamen met 30 personen. 2 maanden voor aankomst krijg ik bericht van de huurder dat opa plots heel ziek was geworden en hij het ziekenhuis niet meer zou kunnen verlaten. Alles moest geannuleerd worden...Annuleer maar eens met Airbnb 🙂  Dat was dus geen optie!  Ik heb mij dan wel echt slecht gevoeld, ik heb ze aangemoedigd toch af te komen. EN...ja ze zijn allemaal gekomen en opa kwam ook 1 nacht met verpleegster, ze hebben een fantastisch weekend beleefd. Nog nooit zoveel dankbaarheid gehad oa omdat ik ze geforceerd had te komen 😉   2 weken nadien krijg ik triestig bericht dat opa was overleden de volledige familie bedankte ons nog eens voor de mooie herinnering waar ik aan mee had geholpen. Prachtig toch! Voor mijn gevoel heb ik niets meer gedaan dan voor andere gasten.  

Thalia123
Level 1
Willemstad, Curaçao

Hi iedereen, ik ben nog nieuw, maar mijn laatste gasten waren een gezin met 3 kids en de kleinste dochter had een hele lieve bericht voor me achtergelaten. Daar werd ik heel blij van❤️ (Zie foto)55D813E5-75CD-4A1C-99A4-0EC0432EDDD5.jpeg

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wow! Dit is erg mooi @Thalia123! 🤩

-----

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf