We vieren 1,5 miljoen leden!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

We vieren 1,5 miljoen leden!

Quincy_0-1696506399042.jpeg

 

Hallo allemaal!

 

We hebben geweldig nieuws vandaag - het Communitycentrum heeft officieel de grens van 1,5 MILJOEN leden bereikt! 🎈🎊

 

Dit is een enorme gebeurtenis en een bewijs van de kracht van onze geweldige community. Ieder van jullie heeft bijgedragen aan deze mijlpaal en heeft van de community een levendig centrum van ondersteuning, expertise en netwerken gemaakt voor Hosts over de hele wereld! 🌍

 

Of je nu vanaf de eerste dag bij ons bent of net lid bent geworden, je tijd en deelname zijn van onschatbare waarde, dus laten we het samen vieren! 🎉 Vertel ons je favoriete herinneringen!

 

Vertel ons over je beste herinneringen aan de community of hoe het Communitycentrum je heeft begeleid op je avontuur als Host. Heb je een cruciale tip gevonden, een nieuwe vriend gemaakt of gewoon genoten van de community? Deel het allemaal! 📣

 

Mijn mooiste herinnering is dat ik een paar van jullie destijds via Zoom hebben leren kennen bijvoorbeeld @Kirsten266 🙂 

 

Onthoud dat dit jullie community is om met elkaar in contact te komen, te leren en elkaar te inspireren. Op nog veel meer mijlpalen en onvergetelijke verhalen!

 

Bedankt dat je deel uitmaakt van onze community!

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

7 Antwoorden 7
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Nog een mooie herinnering is dat ik @Mieke0 heb ontmoet tijdens een Airbnb event in Londen! 🤩

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mieke0
Level 9
Amsterdam, The Netherlands

Het weekend dat mijn eerste kleinkind ter wereld kwam in Sydney; oma in Londen en toen kwam er Corona overheen en zag ik haar pas op 5 maart 2021. Londen was leuk. Ben je ook in Kopenhagen?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Bizarre tijden waren dat zeg @Mieke0.

 

Helaas ben ik er niet bij in Kopenhagen. Hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn (als er iets in Nederland/Verenigd Koninkrijk georganiseerd wordt). 

 

Wanneer ga je weer op bezoek bij je familie in Australië? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mieke0
Level 9
Amsterdam, The Netherlands

Sydney is naar Amsterdam gekomen dus Australie is on hold; ben nu ook oppasoma en dat is een bijzondere ervaring.

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Quincy  gefeliciteerd met de mijlpaal. Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vond om te zoomen toen. Zou leuk zijn om dat nog eens een keertje te doen

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Kirsten266 dat was zeker erg leuk! Zou het misschien wat zijn om in November/December misschien te zoomen? 🙂

 

Misschien dat @Katja202 er dan ook bij kan zijn 👀

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Quincy ik doe mijn best.  Maar ik heb niet altijd controle over mijn agenda 🥴

Groetjes Katja

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf