account verificatie

account verificatie

Goedemiddag,

 

Ik ben al sinds afgelopen weekend bezig met het verifieren van mijn account. Ze vragen om een foto van mijn identiteitsbewijs en een foto van mezelf via de webcam, maar telkens krijg ik melding dat ze niet overeenkomen en of ik het opnieuw wil proberen. Ja ik heb het al 20x opnieuw geprobeerd, het werkt telkens niet, terwijl er wel al iemand is die mijn woning gehuurd heeft over 2 weken. Ik kan nergens contactgegevens van Airbnb vinden.

 

Weet iemand raad of een e-mail/telefoonnummer van Airbnb? 

 

Bedankt alvast!

7 Antwoorden 7
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Jens229, ik kan me voorstellen dat dit niet zo geweldig is. Ik zou proberen om Airbnb bellen. Zie contact informatie https://community.withairbnb.com/t5/Verhuurders/Handleiding-Contact-opnemen-met-Airbnb/td-p/1497105

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Ben268
Level 2
Utrecht, Netherlands

Ik ben al 2 weken bezig om mijn account verificatie rond te krijgen.

Rijbewijs mailen is gelukt, maar er komt op mijn Handy geen SMS binnen om de 2e stap van de verificatie  (mailen van foto) rond te krijgen . Ze hebbben nu ook nog hun uitbetalingen aan mij stopgezet.

De service van Airbnb is ronduit miserabel.  Ak 10 x gebeld, 20X gemaild, ze komen er niet uit!!!!

Ik overweeg nu te stoppen met Airbnb vanwege hun ronduit onbeschofte service. Maar ik heb nog enkele Airbnb boekingen openstaan. Die zou ik dan moet cancellen. Iemand een idee hoe ik die ellendige verificatie rondkrijg? 

Ben268
Level 2
Utrecht, Netherlands

Ik ben al 2 weken bezig om mijn account verificatie rond te krijgen.

 

Rijbewijs mailen is gelukt, maar er komt op mijn Handy geen SMS binnen om de 2e stap van de verificatie  (mailen van foto) rond te krijgen .

 

Ze hebben nu ook nog hun uitbetalingen aan mij stopgezet.

De service van Airbnb is ronduit miserabel.  Ik heb al 10 x gebeld, 20X gemaild, ze komen er niet uit!!!!

Ik overweeg nu te stoppen met Airbnb vanwege hun ronduit onbeschofte service.

 

Maar ik heb nog enkele Airbnb boekingen openstaan. Die zou ik dan moet cancellen.

 

Iemand een idee hoe ik die ellendige verificatie rondkrijg? 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Ben268 

Ik snap je boosheid. "klantenservice" van airbnb is rudimentair. Veel is geoutsourcet aan partijen in Azie waar je honden geblaf, hanen gekraai en huilende baby's op de achtergrond hoort.

Je hebt heel wat referenties op ABB, dus ook heel veel boekingen via ABB ontvangen.

Ik zie ABB dan ook alleen maar als een boekingsgenerator en verder verwacht ik niets van ze.

En als boekingsgenerator doen ze goed werk, hoewel ik vreemd genoeg in NL de laatste tijd veel meer reserveringen ontvang via booking.com.

Waarschijnlijk ten overvloede: je hebt je telefoonnummer goed gecontroleerd? Zou je eventueel (tijdelijk) een nummer van je partner/kind kunnen gebruiken?

Ben268
Level 2
Utrecht, Netherlands

Heb dat ook al geprobeerd zonder succes. Er komt simpelweg geen SMS binnen op de handys

De service is ronduit onbeschoft. Denk dat ik toch maar overstap naar Booking.com

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Ben268\

abb zal er geen moment van wakker liggen dat je overstapt naar booking.

Ik denk dat het in je eigen belang is om beide (of meerdere) opties te hebben.
ABB is gewoon een boekingsmachine met een enorme marketing power.
Ik moet wel zeggen dat ik het afgelopen jaar verreweg de meeste (>80%) boekingen in NL via booking.com krijg
Op Curacao echter nagenoeg niets
Heb je al eens via twitter geprobeerd aandacht te vragen voor je probleem.
Op de engelstalige site lees ik wel eens dat het resultaat oplevert

Ben268
Level 2
Utrecht, Netherlands

Klopt Bob, ik heb weinig keus vrees ik. Dus ik sukkel nog even door met Airbnb. GRt Ben

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf