adres

Katrien4
Level 3
Dessel, Belgium

adres

is het normaal dat mijn gasten die reeds geboekt hebben mijn adres en telefoonnummer niet kunnen vinden. vroeger had ik daar geen problemen mee. Van mijn laatste gasten krijg ik steeds dezelfde opmerking dat ze na boeking geen adres kunnen vinden.

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Katrien4 

Het adres + tel. nr. hoort in de reservering te staan die de gast ontvangt. Uiteraard moet het correcte adres wel in je advertentie staan, maar dat kan bijna niet anders, wat is 1 van de eerste dingen die je opgeeft bij aanmaken advertentie (en kan nadien ook niet zomaar gewijzigd).

Ik heb tot nu toe geen klachten van gasten gehad dat ze mijn adres niet hadden.

Katrien4
Level 3
Dessel, Belgium

@Emiel1 

bedankt voor je snelle reactie. Toch is er iets vreemds: als een toerist me zegt dat hij nog geen adres of telefoonnr vindt, neem ik aan dat hij nog nieuw is op airbnb of dat hij weer eens niet zo goed kijkt. Maar hier gaat het over een reservering van een bedrijf dat gewoon is daarmee te werken. Ik heb deze persoon later nog eens gevraagd of hij intussen al iets gevonden heeft. zijn antwoord: nu wel al het adres, maar nog steeds geen telefoonnr. Vroeger kreeg ik die vraag naar adres en telefoonnr nooit.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf