Op 30 dec heeft mijn gast gereserveerd en betaald voor 2 per...
Laatste reactie
Op 30 dec heeft mijn gast gereserveerd en betaald voor 2 personen. Nu hebben wij een 6 persoons huisje zijn er boven altijd e...
Laatste reactie
Ik keur de nieuwe voorwaarden goed, maar ik weet niet waar ik dit kan bevestigen.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Ik ontving vandaag (pas) een bericht om de nieuwe voorwaarden te bevestigen. Dat gaat op zich probleemloos.
vervolg (teksts weggevallen..):
De nieuwe voorwaarden gaan pas in op 20 januari en dus zullen ze tegen die tijd geaccepteerd moeten worden (of niet, als je het er niet mee eens bent...). Gewoon afwachten op volgend bericht van Airbnb.
Zou iemand mij kunnen aangeven waar ik de nieuwe voorwaarden kan goedkeuren ? Ik vind geen mogelijkheid om dit te doen.
alvast bedankt
Hallo @Ingrid599, het lijkt erop dat je al aan de voorwaarden voldoet. Zie screenshot
Dag Quincy,
Bedankt voor uw feedback, maar ik zie in de screenshot niets ivm goedkeuring enkel de Cleaning policy, maar die had ik al lang geleden goedgekeurd.
Dat was naar aanleiding van een vroegere mail.
Maar als u aangeeft dat alle voorwaarden in orde zijn, dan ben ik gerustgesteld.
Alvast bedankt Ingrid
Geen probleem @Ingrid599. Het lijkt erop dat dit op een of andere manier automatisch gebeurd is aangezien het op je profiel wordt aangegeven 😃.